mijn zoon heeft tussentijds extra data bijgekocht omdat hij per ongeluk in 1 dag door zijn bundel heen was.
echter, hij kan het nog steeds niet gebruiken omdat zijn iPhone de melding een "PDP-identiteit error" krijgt.
wat kunnen we hier aan doen?
Bladzijde 1 / 1
Volgens mijn zoektocht op internet moet je de APN (internet) instellingen vernieuwen / opnieuw instellen. Klik daarvoor hier en kies de juiste Iphone. Daarna de aanwijzingen opvolgen en dan moet het weer werken 🙂
Hoi rachelschouten, welkom op het Simyo forum 🙂.
Wat vreemd dat je deze foutmelding krijgt. Ik durf niet te zeggen waar deze melding vandaan komt. De suggestie die Raytje hierboven aangeeft zou misschien wel de gouden tip kunnen zijn. Ik heb ook meteen zijn internetopties geactiveerd op zijn telefoon. Hiervoor dient hij zijn telefoon uit te zetten en zijn simkaart voor 15 minuten uit de telefoon te halen.
Ik hoor graag of dit heeft geholpen 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor de tip Raytje!
Wat vreemd dat je deze foutmelding krijgt. Ik durf niet te zeggen waar deze melding vandaan komt. De suggestie die Raytje hierboven aangeeft zou misschien wel de gouden tip kunnen zijn. Ik heb ook meteen zijn internetopties geactiveerd op zijn telefoon. Hiervoor dient hij zijn telefoon uit te zetten en zijn simkaart voor 15 minuten uit de telefoon te halen.
Ik hoor graag of dit heeft geholpen 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor de tip Raytje!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.