Ik ben overgegaan van provider, was Vodafone is Simyo. Dat is tijdens mijn vakantie gebeurd. Nu kan ik wel bellen en gebeld worden maar nog niet internetten en e-mailen. Ik zal dus instellingen aan moeten passen. Ik heb een gloednieuwe Samsung SIII. Daarvoor kunnen de instellingen niet per sms naar je gemaild worden. Wat nu? Graag in Jip-en-Janneke taal want zo handig ben ik nou ook weer niet.
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Esther61,
Volgens onze gegevens heb je sinds gisteren gebruik kunnen maken van internet op je mobiel via ons netwerk. Werkt internet inderdaad op je Samsung?
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens heb je sinds gisteren gebruik kunnen maken van internet op je mobiel via ons netwerk. Werkt internet inderdaad op je Samsung?
Groetjes,
Alex
Dag Alex,
Internet doet het inmiddels zowel 'in het wild' als via de wifi thuis. De email krijg ik echter niet aan de praat. Heb je daar nog tips voor?
Alvast bedankt!
Internet doet het inmiddels zowel 'in het wild' als via de wifi thuis. De email krijg ik echter niet aan de praat. Heb je daar nog tips voor?
Alvast bedankt!
Hoi Esther61,
Van welke email provider maak je gebruik?
Groetjes,
Alex
Van welke email provider maak je gebruik?
Groetjes,
Alex
Dag Alex,
Ik heb een email account bij hetnet.
Groet van Esther
Ik heb een email account bij hetnet.
Groet van Esther
Beste Esther61,
Voor de SMTP instellingen voor het instellen van je email verwijs ik je naar de provider van je email.
Simyo beschikt namelijk niet over eigen SMTP instellingen.
Voor de SMTP instellingen voor het instellen van je email verwijs ik je naar de provider van je email.
Simyo beschikt namelijk niet over eigen SMTP instellingen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.