Ik heb eeb dual-simkaart. Op mijn scherm zie ik dat internet ingeschakeld is, Bliep brengt ook € 050 / € 1,00 in rekening maar bij gebruik blijkt het internet geblokkeerd. Hoe los ik dit op?
Op een webpagina van de consumentenbond lees ik dat meer mensen met een dual sim dit probleem hebben. Zie:
http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica-communicatie/telefonie/mobiele-telefoons/bliep/bliep-prepaid/
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Frankl,
Volgens onze gegevens heb je geen internet bundel bij Simyo. Ik zie dat je de optie 'internet op je mobiel/mms' op 29/10/12 hebt uit gezet. Volgens onze gegevens heb je eerder wel gebruik kunnen maken van internet op je mobiel via ons netwerk.
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens heb je geen internet bundel bij Simyo. Ik zie dat je de optie 'internet op je mobiel/mms' op 29/10/12 hebt uit gezet. Volgens onze gegevens heb je eerder wel gebruik kunnen maken van internet op je mobiel via ons netwerk.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.