Ik heb mijn abonnement per 1 september gedowngrade van 4G Â naar 3G , maar heb al de gehele dag geen internet verbinding meer, waar ligt hier het probleem, voor alle duidelijkeheid , ik bel met een nokia 920
Bladzijde 1 / 1
Je moet je apn op kpn4g.nl laten staan... dat was destijds bij mij de oorzaak
Je moet je apn op kpn4g.nl laten staan... dat was destijds bij mij de oorzaak
Geprobeerd, maar helpt niet, alle instellingen handmatig ingevoerd, helpt ook niet , ik denk dat de simkaart van 4G naar 3G niet meer werkt !!
Je moet je apn op kpn4g.nl laten staan... dat was destijds bij mij de oorzaak
Nog een keer geprobeerd en nu lukt het wel met kpn4g.nl, bedanktÂ
Hoi Emile, welkom op het Simyo forum :)
Tof dat het antwoord van Prosperot je geholpen heeft :D
Dank je, Prosperot!
Tof dat het antwoord van Prosperot je geholpen heeft :D
Dank je, Prosperot!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.