Skip to main content

.

beste,



 mijn nummer is sinds 28-7 overgezet naar simyo maar als ik de app open en ik op mobile internet ga blijft het aantal MBs het zelfde en mindert niet mijn vraag is is dit goed of slecht voor de eerst volgende factuur wat in augustus zal komen. wand weet niet of ik nu kan bellen of op internet kan gaan.



M.v.g.



Ed Nieskens
Beste Ed Nieskens,



De weergave van het dataverbruik in de app loopt altijd enigszins achter bij de werkelijkheid. Het is dus niet realtime.



Ik adviseer je om een goede dataverbruik app op je smartphone te installeren. Deze zijn wel actueel. Voor Android is

3G Watchdog een goede optie.

Voor IOS en Android My DataManager.

Simyo neemt overigens geen verantwoording voor gebruik van apps van derden. 
Hoi Ed Nieskens, welkom bij Simyo! :D



Goed dat je meteen je verbruik in de gaten bent gaan houden, je kunt hier niet voorzichtig genoeg mee zijn. Ik heb even je verbruik erbij gepakt en ik zie dat de meters ondertussen weer bijgewerkt zijn. Dit doet Simyo zo'n 6x per dag, dus je kunt het beste de tips van de leon opvolgen en een datameter installeren 🙂 Hiermee hou je "realtime" je verbruik in de gaten en sta je niet zomaar voor verrassingen.



Heb je hiermee antwoord gekregen op je vraag?



@de leon: Bedankt voor het antwoord! (met disclaimer en al ;))

Reageer