Beste Simyo
Ik ben al een tijdje een tevreden gebruiker van simyo.
Echter kreeg eergisteren 16/1 het bericht ik ik 75% van mijn bundel zou hebben verbruikt, vandaag kreeg ik het bericht dat ik op 100% zat.
Wanneer jullie mijn dataverleden bekijken zien jullie dat ik nooit meer dan 300mb heb verbruikt in een maand, ik vind het vreemd dat om onverklaarbare wijze (geen veranderingen van dataverbruik of nieuwe apps) ik op sommige dagen 171mb verbruik met enkel whatsapp berichten versturen.
Ik hoop dat jullie dit bericht serieus oppakken (heb al meerder signalen van dit probleem gehoord)
Op dit moment heb ik mijn dataverkeer zowel op mijn telefoon als in "mijn simyo" uitgezet op 18/1 ( het zou dus theoretisch onmogelijk zijn om nog data te verbruiken) Echter heb ik deze dienst wel nodig voor mijn werk! Ik hoop dat jullie zsm. contact met mij opnemen.
Met vriendelijke groet,
Bart van der Bent
Bladzijde 1 / 1
Hoi bartvanderbent,
Ik zie dat je dezelfde vraag in dit topic hebt gesteld. Om het forum overzichtelijk te houden, zal ik dit topic sluiten. Ik heb je reactie dan ook in dat topic behandeld.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je dezelfde vraag in dit topic hebt gesteld. Om het forum overzichtelijk te houden, zal ik dit topic sluiten. Ik heb je reactie dan ook in dat topic behandeld.
Groetjes,
Alex
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.