Skip to main content

.

Sinds enkele weken heb ik een probleem met een wegvallende dataverbinding, het toestel (OnePlus Nord 3) geeft nog wel aan dat ik een 4G verbinding heb, echter is er geen dataverkeer mogelijk.

In Chrome wordt de volgende error getoond op het moment dat er geen dataverkeer mogelijk is: 'DNS_PROBE_FINISHED_BAD_CONFIG', zie screenshot.

Zodra ik de vliegtuigmodus aan en weer uit zet verhelpt dat het probleem, er is dan weer dataverkeer mogelijk. Echter dit begint wel behoorlijk irritant te worden.

Op het Tweakers forum komen meldingen met vergelijkbare problemen voorbij, met KPN of Simyo verbinding.

Is dit gerelateerd aan de iPhone 11/12 problemen bij KPN? Toen dat gemeld werd had ik nog nergens last van, het speelt pas sinds enkele weken (max. een maand)

Hopelijk kan dit zsm opgelost worden!

 

Hoi @JeroenB06,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internetverbinding steeds wegvalt!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op je internetoptie. Zou je je telefoon nog even uit kunnen schakelen voor 15 minuten zodra je dit leest om de reset te voltooien? Ik hoor dan graag van je of dit heeft geholpen!

Groetjes,
Roeqajja


Reageer