Skip to main content
antwoord

Dataplafond foutief aangevraagd, kan ik dit annuleren?

• April 30, 2025
  • 5 reacties
  • 42 Bekeken

Heb net dataplafond per ongeluk aangezet.

Dit hoefde eigenlijk nog niet. Kan dit afgeblazen worden nog voor vlg maand?

Beste antwoord door Seren

Hi ​@JE K,

Bedankt voor je bericht. Helaas kan ik de aanschaf van het dataplafond niet annuleren of terugdraaien. Om je toch tegemoet te komen heb ik zojuist 3000MB voor je klaargezet in Mijn Simyo. Je kunt deze zelf activeren op het moment dat je hem nodig hebt!

Groet,
Seren

5 reacties

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • May 1, 2025

Hi ​@JE K,

Bedankt voor je bericht. Helaas kan ik de aanschaf van het dataplafond niet annuleren of terugdraaien. Om je toch tegemoet te komen heb ik zojuist 3000MB voor je klaargezet in Mijn Simyo. Je kunt deze zelf activeren op het moment dat je hem nodig hebt!

Groet,
Seren

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • May 4, 2025

Ik weet niet wat de minimale looptijd van een data plafond is, maar je kunt het natuurlijk later wel weer afzeggen.

Weet wat je doet trouwens, maar het is uiteindelijk aan jou.

JanD
  • Forum Expert
  • May 4, 2025

Je kunt het dataplafond per maand aan- of uitzetten ​@wimj12 , na minimaal 1 maand gebruikt te hebben.

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • May 5, 2025

Ik adviseer je toch om dit forum door te lezen voordat je het dataplafond uit zet.

Zoek maar op topics van de vorm “Waarom heb ik/mijn zoon/mijn dochter zo’n enorme telefoon rekening”.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • May 6, 2025

Ik sluit mij aan bij wat ​ ​@wimj12 zegt, een dataplafond is iets wat ik zeker kan aanraden zodat je zorgeloos kunt internetten. :)