Skip to main content

.

hallo simyo,

sinds 2 week ben ik verhuisd en heb hier heel slecht bereik/dekking zowel met het internet als het bellen. kan hier wat aan gedaan worden of kan ik hier zelf iets aan doen?

ook heb ik mijn databundel bijna op.. is het ook mogelijk om tussentijds mijn bundel aan te passen of date erbij te kopen?

alsvast bedankt

groet suzann
Hoi Suzann, wat leuk van je om je vraag op het forum te stellen :)

In je gegevens zie ik nog geen adreswijziging, dus helaas kan ik nu niet checken waar je woont en wat we kunnen doen om je te helpen.

Je geeft aan dat je de problemen hebt met bellen én met internet, is dat op 3G én op 2G?

Als je je adres wijzigt op Mijn Simyo kan ik je hier echt beter bij helpen.

Met je MB's zit je inderdaad wel behoorlijk aan het einde van je bundel. Alle internetbundel bij Simyo gelden van de 1e tot en met de laatste dag van de maand. We hebben dus geen mogelijkheid om daar tussentijds iets aan te doen. Je beste optie is in dit geval om zo efficiënt als mogelijk om te gaan met WiFi.

Als je er echt helemaal zeker van wilt zijn dat je geen buiten bundel kosten maakt voor internet, kun je op Mijn Simyo de optie 'internet op je mobiel' uit zetten.

Verander je je adres nog even op Mijn Simyo?
hoi ernst!

ik heb mijn adres aangepast.. zou je even voor mij kunnen kijken??

groet suzann
Hoi Suzann,

Ik heb het even nagekeken. Op jouw postcode is het netwerk wel beschikbaar. 2G en 3G. Iets naar rechts, in een soort bosrijk gebiedje, daar is het uiteraard wat minder.

Ik heb je simkaart even een reset gegeven, zodat die zich opnieuw op het netwerk kan aanmelden. Als je je toestel even een paar minuten uit kunt zetten, en dan daarna weer aan, dan kunnen we merken of dat verbetering heeft gegeven.

Dat hoor ik dan graag van je.

Mocht je geen verschil merken, zou je de simkaart dan even in een ander toestel kunnen testen?

Ik hoor het graag van je :)

groetjes, Charlene

Reageer