Hallo,
Op 30-7 is het dataverbruik 15 MB geweest.
Dat is verrekend tegen 1 euro per MB.
Terwijl het buiten-de-bundel tarief op 15 ct per MB staat.
Op 31-7 is er nog een keer 10 euro afgeschreven.
Waarschijnlijk ook weer voor dataverbruik.
Maar internet is op 30-7 stopgezet in 'Mijn Simyo'.
Hoe kan dit ?
Met vriendelijke groet,
Will Moonen
Bladzijde 1 / 1
Op 30-7 is het dataverbruik 15 MB geweest.
Dat is verrekend tegen 1 euro per MB.
Terwijl het buiten-de-bundel tarief op 15 ct per MB staat.
Op 31-7 is er nog een keer 10 euro afgeschreven.
Waarschijnlijk ook weer voor dataverbruik.
Maar internet is op 30-7 stopgezet in 'Mijn Simyo'.
Hoe kan dit ?
Met vriendelijke groet,
Will Moonen
Hoi TruusMoonen,
Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je een prepaid aansluiting hebt. Het tarief om gebruik te maken van het internet zonder een bundel is bij prepaid 0,10 per 100 KB. Het tarief waar jij over praat is alleen van toepassing op de abonnementen van Simyo. Je aansluiting is op 30 juli onder de 2,- gekomen en dat is de reden dat er op 31 juli is opgewaardeerd met 10,-. Ik zie in het systeem dat je de optie 'Internet op je mobiel / MMS' hebt uitgezet wanneer je nu gebruik wilt maken van het internet dan kan dit alleen via WIFI.
Hallo Will,
Ik begrijp jou reactie.
Ik heb voor mijn dochter een prepaid sim kaartje met 250 MB Internet per maand. Wanneer deze verstreken is wordt er automatisch 20,- afgeschreven. Er kwam 1 melding dat data vanb 250 MB is overscjhreven dus dan weet je dat het iets meer gaat kosten.
Ik zie net dat ze nu 7 dagen achter elkaar iedere dag 20,- hebben afgeschreven omdat er 173MB extra is verbruikt Dus 173,- voor 173MB.
Direct Simyo aan de kant gezet. en wil hiermee zoveel mogelijk gebruikers waarschuwen voor deze praktijken. Ik zag idd ook alleen die 0,15 per extra MB staan.
Gr Frank
Ik begrijp jou reactie.
Ik heb voor mijn dochter een prepaid sim kaartje met 250 MB Internet per maand. Wanneer deze verstreken is wordt er automatisch 20,- afgeschreven. Er kwam 1 melding dat data vanb 250 MB is overscjhreven dus dan weet je dat het iets meer gaat kosten.
Ik zie net dat ze nu 7 dagen achter elkaar iedere dag 20,- hebben afgeschreven omdat er 173MB extra is verbruikt Dus 173,- voor 173MB.
Direct Simyo aan de kant gezet. en wil hiermee zoveel mogelijk gebruikers waarschuwen voor deze praktijken. Ik zag idd ook alleen die 0,15 per extra MB staan.
Gr Frank
Hoi Franky27,
Ik ben even in de verbruiksgegevens gedoken van je aansluiting (die van je dochter dan) en zie dat er in de nacht van 19 november inderdaad voor 172,69 aan prepaid internet is gebruikt. Hoewel er op onze website staat dat het standaard tarief 0,10 per 100 kB is, vinden wij het ook niet correct dat je negatief zo kan oplopen.
Het verbruik is er wel geweest, maar we zullen dit eenmalig crediteren.
Zoals je al aangeeft is er 7 keer 20 opgewaardeerd. Die 140 gaan we terugbetalen. Ook is het tegoed dat nu nog negatief is op 0 gezet.
Ik hoop dat dit een beetje een pleister op de wonde is.
Ik ben even in de verbruiksgegevens gedoken van je aansluiting (die van je dochter dan) en zie dat er in de nacht van 19 november inderdaad voor 172,69 aan prepaid internet is gebruikt. Hoewel er op onze website staat dat het standaard tarief 0,10 per 100 kB is, vinden wij het ook niet correct dat je negatief zo kan oplopen.
Het verbruik is er wel geweest, maar we zullen dit eenmalig crediteren.
Zoals je al aangeeft is er 7 keer 20 opgewaardeerd. Die 140 gaan we terugbetalen. Ook is het tegoed dat nu nog negatief is op 0 gezet.
Ik hoop dat dit een beetje een pleister op de wonde is.
Bedankt Ernst,
Ik heb prepaid al omgezet naar abonnement van een jaar.
Ik heb alleen het geld nog niet ontvangen.
Gr Frank
Ik heb prepaid al omgezet naar abonnement van een jaar.
Ik heb alleen het geld nog niet ontvangen.
Gr Frank
Hoi Franky27,
Fijn om te horen dat je besloten hebt bij ons te blijven! :)
Ik ga navraag voor je doen bij onze financiële afdeling wat de status is van de terugbetaling. Ik laat het je weten zodra ik een terugkoppeling heb gehad!
Fijn om te horen dat je besloten hebt bij ons te blijven! :)
Ik ga navraag voor je doen bij onze financiële afdeling wat de status is van de terugbetaling. Ik laat het je weten zodra ik een terugkoppeling heb gehad!
Hoi Franky27,
Zojuist heb ik terugkoppeling gekregen van de financiële afdeling. Het geld staat uiterlijk eind volgende week op je rekening 🙂.
Groetjes,
Alex
Zojuist heb ik terugkoppeling gekregen van de financiële afdeling. Het geld staat uiterlijk eind volgende week op je rekening 🙂.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.