Geachte heer, mevrouw,
Onlangs heb ik gratis 1000 mb's gekregen. Heb in symio Internet in nl aangezet. Echter hij blijft bij instellingen op mn telefoon aangeven bij mobiele gegevens dat verbinding is verbroken. Wat nu te doen?
Alvast hartelijk bedankt,
Monique
Bladzijde 1 / 1
Heb je de handmatige instellingen gecontroleerd op toestelhulp ? Je geeft niet aan welk toestel je hebt dus beperk ik me.
Goede middag
Ik heb deze maand 1000 mb gratis gekregen .maar zie ze niet op mijn telefoon.
Ik heb deze maand 1000 mb gratis gekregen .maar zie ze niet op mijn telefoon.
Hallo nita5,
Heb je misschien een oude versie van Mijn Simyo? Daar worden de nieuwe extra's niet weergegeven, op Mijn Simyo op de website uiteraard wel.
Heb je misschien een oude versie van Mijn Simyo? Daar worden de nieuwe extra's niet weergegeven, op Mijn Simyo op de website uiteraard wel.
Dak u wel voor de snelle reactie
Hoi Mootje kadootje,
Wat leuk dat je 1000 MB hebt gekregen! Dat is natuurlijk altijd een leuke verrassing 🙂. Wel jammer dat je internet het niet meteen doet! Inmiddels zie ik wel weer dat je MB's hebt verbruikt, dus ik ben heel benieuwd hoe je dit hebt gedaan, kun je ons dit nog laten weten?
Groetjes, Tiury
@friesian bedankt voor het antwoord (denk ik) 😉!
@nita5; zo te zien heeft franswon jouw vraag al helemaal goed opgelost 🙂. Waarvoor uiteraard bedankt, franswon!
Wat leuk dat je 1000 MB hebt gekregen! Dat is natuurlijk altijd een leuke verrassing 🙂. Wel jammer dat je internet het niet meteen doet! Inmiddels zie ik wel weer dat je MB's hebt verbruikt, dus ik ben heel benieuwd hoe je dit hebt gedaan, kun je ons dit nog laten weten?
Groetjes, Tiury
@friesian bedankt voor het antwoord (denk ik) 😉!
@nita5; zo te zien heeft franswon jouw vraag al helemaal goed opgelost 🙂. Waarvoor uiteraard bedankt, franswon!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.