Hey ik heb net internetbundel gekocht voor 1 maand lang, geld is wel van me tegoed afgeschreven allen zie de MB's er niet bijstaan? kan dit even opgelost worden?
hoop dat dit even snel kan worden opgelost aangezien ik het later op de dag nog nodig heb!!
Groet,
Leander
Bladzijde 1 / 1
Hoi Leaxed,
Welkom op het Forum! :)
O jee! Balen dat jij je internetbundel niet gelijk kon gebruiken.
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je internetbundel gelukkig inmiddels actief is. Soms kan het een paar minuten duren voordat je internetbundel zichtbaar is op Mijn Simyo. Vaak helpt het als je opnieuw inlogt.
Veel internetplezier toegewenst!
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum! :)
O jee! Balen dat jij je internetbundel niet gelijk kon gebruiken.
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je internetbundel gelukkig inmiddels actief is. Soms kan het een paar minuten duren voordat je internetbundel zichtbaar is op Mijn Simyo. Vaak helpt het als je opnieuw inlogt.
Veel internetplezier toegewenst!
Groetjes,
Asma
Mijn bundel staat nog steeds op 0 mb? geld is wel afgeschreven??? heb ook al eerder geprobeerd om opnieuw in te loggen maar dit werkte niet. graag snel reactie als dat mogelijk is want is niet erg fijn dit probleem en heb de MB's hard nodig
Hoi Leaxed,
Zoals Asma al aangaf, staat je bundel netjes aan en kun je gewoon gebruik maken van het internet. Kun je eens je cookies uit je browser verwijderen en het liefst even Google Chrome proberen? Ik hoor graag van je of je jouw MB's nu wel ziet staan? Je hebt er op dit moment nog 488 over van de 500. Laat je het weten?
Groetjes,
Angela
Zoals Asma al aangaf, staat je bundel netjes aan en kun je gewoon gebruik maken van het internet. Kun je eens je cookies uit je browser verwijderen en het liefst even Google Chrome proberen? Ik hoor graag van je of je jouw MB's nu wel ziet staan? Je hebt er op dit moment nog 488 over van de 500. Laat je het weten?
Groetjes,
Angela
Goedemorgen,
Bedankt voor de reactie, Ik kan mijn bundel niet zien op de simyo app en ook niet op me desktop (chrome en cookies gewist). Maar fijn om te horen dat ze nu wel werken! is dus verder niet echt probleem op het moment, alleen dat ik mijn resterende mb's niet kan zien. hoop dat het wel weer werkt als ik weer nieuwe bundel neem;
Nog bedankt voor het uitzoeken!
Groeten,
Leander
Bedankt voor de reactie, Ik kan mijn bundel niet zien op de simyo app en ook niet op me desktop (chrome en cookies gewist). Maar fijn om te horen dat ze nu wel werken! is dus verder niet echt probleem op het moment, alleen dat ik mijn resterende mb's niet kan zien. hoop dat het wel weer werkt als ik weer nieuwe bundel neem;
Nog bedankt voor het uitzoeken!
Groeten,
Leander
Hoi Leander,
Wat gek dat je de bundels helemaal niet terug kunt zien! 😮 Wil je de App nog even verwijderen en opnieuw installeren? De bundel zou dan echt zichtbaar moeten zijn. Zie jij wel je beltegoed trouwens, op de website en op de App? Ik snap dat het voor jou geen probleem is omdat je internet gewoon werkt, maar alles zou ook inzichtelijk moeten zijn. Kun je mij een screenshot sturen van bijvoorbeeld je Mijn Simyo scherm?
Ter update, je hebt nu nog 477 MB's van de 500 over ;)
Groetjes,
Jihane
Wat gek dat je de bundels helemaal niet terug kunt zien! 😮 Wil je de App nog even verwijderen en opnieuw installeren? De bundel zou dan echt zichtbaar moeten zijn. Zie jij wel je beltegoed trouwens, op de website en op de App? Ik snap dat het voor jou geen probleem is omdat je internet gewoon werkt, maar alles zou ook inzichtelijk moeten zijn. Kun je mij een screenshot sturen van bijvoorbeeld je Mijn Simyo scherm?
Ter update, je hebt nu nog 477 MB's van de 500 over ;)
Groetjes,
Jihane
Goedemiddag,
er stond gewoon 0 MB's over op zowel de desktop als op me app, maar het werkt nu wel weer kan gewoon me resterende mb's zien staan.
Nog bedankt
groetjes,
Leander
er stond gewoon 0 MB's over op zowel de desktop als op me app, maar het werkt nu wel weer kan gewoon me resterende mb's zien staan.
Nog bedankt
groetjes,
Leander
Hoi Leaxed,
Wat fijn dat het inmiddels weer werkt! Heel erg bedankt voor de update :D
Groetjes,
Samantha
Wat fijn dat het inmiddels weer werkt! Heel erg bedankt voor de update :D
Groetjes,
Samantha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.