Hallo Simyo,
Ik heb een 1500 mb bundel waar ik nooit over heen ga.
Ik zit thuis op WiFi, krijg een sms u heeft 50% van uw bundel verbruikt, per direct komt er een volgende sms binnen met u complete bundel is verbruikt.
Is dit een storing? Of is er iets anders aan de hand?
Groet Michel
Bladzijde 1 / 1
Hoi Michal, welkom op het Simyo forum 🙂
Wat vervelend om te lezen dat je bundel al helemaal op lijkt te zijn! Ik ben meteen even je gegevens in gedoken en het blijkt dat je bundel echt helemaal opgebruikt is. Je hebt in een enkel wat uur tijd in totaal 1140MB verbruikt 😞.
Wij kunnen vanaf deze kant niet zien waaraan dit is verbruikt, maar jij als het goed is wel. Mag ik vragen wat voor telefoon je gebruikt?
Wat vervelend om te lezen dat je bundel al helemaal op lijkt te zijn! Ik ben meteen even je gegevens in gedoken en het blijkt dat je bundel echt helemaal opgebruikt is. Je hebt in een enkel wat uur tijd in totaal 1140MB verbruikt 😞.
Wij kunnen vanaf deze kant niet zien waaraan dit is verbruikt, maar jij als het goed is wel. Mag ik vragen wat voor telefoon je gebruikt?
Ik zie dat ik om 8 uur vanochtend nog 70Mb internet heb.
Rond 15 uur krijg ik twee berichten, eerst dat ik 50% van mijn bundel heb verbruikt en vervolgens direct er achteraan dat 100% verbruikt heb.
Het rare is dat ik vanochtend om 6 uur naar mijn werk ben gegaan en op mijn werk geen telefoon kan gebruiken, ik heb enkel in de pauze gezien dat ik drie whatsapp berichten heb ontvangen, daarop heb ik gereageerd, dat zou 70 MB kosten?
Graag zou ik willen weten wanneer ik weer kan internetten binnen deze bundel, omdat die nog lang niet verbruikt is.
Rond 15 uur krijg ik twee berichten, eerst dat ik 50% van mijn bundel heb verbruikt en vervolgens direct er achteraan dat 100% verbruikt heb.
Het rare is dat ik vanochtend om 6 uur naar mijn werk ben gegaan en op mijn werk geen telefoon kan gebruiken, ik heb enkel in de pauze gezien dat ik drie whatsapp berichten heb ontvangen, daarop heb ik gereageerd, dat zou 70 MB kosten?
Graag zou ik willen weten wanneer ik weer kan internetten binnen deze bundel, omdat die nog lang niet verbruikt is.
Hoi 7vakansie, welkom op het forum van Simyo :)
Om het dataverbruik te dubbelchecken en de tijden van de verbruiks smsjes te controleren heb ik contact opgenomen met een netwerkspecialist van KPN.
Helaas is er gisteren, 16 september, iets meer dan 70 MB verbruikt.
Om 08.10 is er een datasessie opgestart en deze heeft tot 15.38 geduurd en hierin is er bijna 60 MB verbruikt. Toen die sessie (van de maximale grootte) werd beëindigd heb je een SMS gekregen dat je bundel voor 50% verbruikt was. Vrijwel direct daarna is er weer een datasessie opgestart van dezelfde maximale grootte, alleen deze duurde maar een paar minuten en toen die stopte heb je de 100% SMS gekregen.
Ik kan niet zien waaraan die data is verbruikt, dat mogen we simpelweg niet zien, maar misschien heb je een data monitor app op je telefoon die het bijhoudt voor je?
Om het dataverbruik te dubbelchecken en de tijden van de verbruiks smsjes te controleren heb ik contact opgenomen met een netwerkspecialist van KPN.
Helaas is er gisteren, 16 september, iets meer dan 70 MB verbruikt.
Om 08.10 is er een datasessie opgestart en deze heeft tot 15.38 geduurd en hierin is er bijna 60 MB verbruikt. Toen die sessie (van de maximale grootte) werd beëindigd heb je een SMS gekregen dat je bundel voor 50% verbruikt was. Vrijwel direct daarna is er weer een datasessie opgestart van dezelfde maximale grootte, alleen deze duurde maar een paar minuten en toen die stopte heb je de 100% SMS gekregen.
Ik kan niet zien waaraan die data is verbruikt, dat mogen we simpelweg niet zien, maar misschien heb je een data monitor app op je telefoon die het bijhoudt voor je?
Ik heb een tijd terug op mijn telefoon een instelling geactiveerd om mijn mobiel automatisch te laten updaten. Toen ik van huis ging ( geen wifi meer) werdt alles op mijn telefoon urenlang geupdate, en dat voor in totaal rond de 500 euro!
Gelukkig is Simyo mij hierin tegemoet gekomen, wat een top sercice
Gelukkig is Simyo mij hierin tegemoet gekomen, wat een top sercice
Hi Marie-Luise,
Super om te horen dat je onze service top vindt! We denken graag met je mee!
Groetjes,
Sarah
Super om te horen dat je onze service top vindt! We denken graag met je mee!
Groetjes,
Sarah
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.