oke,
van de week was ik bij mijn instelingen aan het romellen omdat ik mijn abonement wilde stopzetten. nu staat er bij mijn instellingen block internet in nederland.... en ik kan dus niet internetten op mijn telefoon.... maar wel doodleuk ervoor betalen. ik kan nergens vinden waar ik dit ongedaan kan maken en in het weekende is simyo onbereikbaar.
kan iemand helpen?
Bladzijde 1 / 1
Je bedoelt dat je de instelling "internet op je mobiel - Nederland" hebt uitgezet? Misschien heb je het kort na elkaar een paar keer aan en uit gezet waardoor het schuifje tijdelijk niet meer werkt, en moet je het gewoon later nog eens proberen.
Hoi christine06,
Welkom op het forum :)
Ik zie dat je op 30-5-2014 de optie Internet op je mobiel hebt uitgezet op Mijn Simyo. Dat is het schuifje waar Scotsman het over heeft 🙂 Die optie vind je op de Overzichtspagina, en onder Mijn Instellingen & Simkaart staat deze ook. Ik zie ook dat je daar inmiddels per email mee bent geholpen. Dat ze de optie weer voor je hebben aangezet.
Dat kun je dus voortaan ook zelf via Mijn Simyo :)
Mocht je ons in het weekend willen bereiken, dan kan dat soms via Twitter. Ook per email krijg je in het weekend nog wel eens antwoord.
Groetjes,
Charlene
Welkom op het forum :)
Ik zie dat je op 30-5-2014 de optie Internet op je mobiel hebt uitgezet op Mijn Simyo. Dat is het schuifje waar Scotsman het over heeft 🙂 Die optie vind je op de Overzichtspagina, en onder Mijn Instellingen & Simkaart staat deze ook. Ik zie ook dat je daar inmiddels per email mee bent geholpen. Dat ze de optie weer voor je hebben aangezet.
Dat kun je dus voortaan ook zelf via Mijn Simyo :)
Mocht je ons in het weekend willen bereiken, dan kan dat soms via Twitter. Ook per email krijg je in het weekend nog wel eens antwoord.
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.