Skip to main content

.

Aantal dagen geleden een nieuwe blackberry z10 met BB10 software aangeschaft.

Simyo simkaart erin en starten maar, na alles ingesteld te hebben zoals beschreven staat op de site van simyo lijkt alles te werken.

Totdat ik weer in Amsterdam kom, daar krijg ik geen data bereik. 3G werkt wel maar alleen spraak. Ook als ik in andere plaatsen kom, blijft data bereik het raar doen. Soms doet spraak/data het wel opeens. Maar in de meeste plaatsen buiten mijn woonplaats (Amersfoort) blijft hij raar doen.

Allerlei instellingen geprobeerd maar niets lijkt te werken, wat doe ik verkeerd?
Hoi Rickkt, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Internet, zodat het topic beter vindbaar is voor andere klanten met eenzelfde probleem :)

Wat vervelend dat je op meerdere locaties geen goede 3G verbinding krijgt.

Wat ik allereerst voor je ga doen, is dat ik de internetoptie een reset voor je ga geven op het netwerk. Zou je je telefoon even uit en weer aan willen zetten?

Blijft het probleem dan bestaan, dan zou ik je willen vragen je simkaart eens in een andere telefoon te plaatsen en te kijken wat je daarin ervaart, dit om uit te zoeken of het aan de simkaart/het netwerk ligt of misschien aan je telefoon.

Ik hoor graag van je! 🙂

Reageer