Hoi,
Ik heb sinds een maand geleden een abonnement van Simyo.
Ik mijn abonnement gelijk aangepast omdat ik blackberryinternet moest hebben.Â
Maar die werkt nog steeds niet.
ik heb een blackberry bold 9780
groetjes
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Marlies.,
Jouw blackberry bundel gaat in op 01-11. Ik heb toch alvast de blackberry internet functionaliteit voor jou beschikbaar gemaakt. Ik wil jou vragen om jouw toestel helemaal uit te schakelen en vervolgens weer in te schakelen. Zou je even kunnen laten weten of je daarna gebruik kan maken van jouw blackberry internet?
Jouw blackberry bundel gaat in op 01-11. Ik heb toch alvast de blackberry internet functionaliteit voor jou beschikbaar gemaakt. Ik wil jou vragen om jouw toestel helemaal uit te schakelen en vervolgens weer in te schakelen. Zou je even kunnen laten weten of je daarna gebruik kan maken van jouw blackberry internet?
Hartelijk bedankt!
Het werkt prima :)
groetjes
Het werkt prima :)
groetjes
Beste Marlies,
Fijn om te horen dat alles werkt. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Fijn om te horen dat alles werkt. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.