Hallo Simyo(en gebruikers)
Het volgende: vandaag 1-6-16 is mijn Simyo abonnement ingegaan, (na een aantal jaar tevreden klant te zijn geweest toch voor een vast abonnement met lagere kosten gekozen. Voor normaal (geen blackberry) mobiel internet gekozen, omdat ik geen blackberry internet kon kiezen voor mijn blackberry classic Q20)
Maar nu kan ik geen gebruik maken van mobiel internet, de instellingen door genomen met de forum informatie, toestelhulp, telefoon uitgezet incl simkaart er uit maar dat is niet afdoende.
Tevens geeft mn toestel aan dat de simkaart niet compatibel is...heb dus nu alleen simyo 3g spraak.
Wie weet hier meer van en kan mij verder helpen?
Hoor graag van jullie!
Groeten Blackberryfan
Bladzijde 1 / 1
Hallo Simyo(en gebruikers)
Mn internet doet het.
Een collega en ook simyo beller heeft me geholpen, weet niet precies wat hij heeft gedaan.
Alvast bedankt.
Groeten Blackberryfan
Mn internet doet het.
Een collega en ook simyo beller heeft me geholpen, weet niet precies wat hij heeft gedaan.
Alvast bedankt.
Groeten Blackberryfan
Hoi Blackberryfan,
Welkom op het Simyo Forum.
Je kunt je voorstellen dat jouw topic één van de fijnste topics is voor een moderator 😉 Je hebt namelijk zelf de oplossing gevonden! Super fijn dat het internet werkt zoals het hoort te werken. Altijd prettig om een collega in de buurt te hebben die een beetje kaas heeft gegeten van instellingen et cetera.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Je kunt je voorstellen dat jouw topic één van de fijnste topics is voor een moderator 😉 Je hebt namelijk zelf de oplossing gevonden! Super fijn dat het internet werkt zoals het hoort te werken. Altijd prettig om een collega in de buurt te hebben die een beetje kaas heeft gegeten van instellingen et cetera.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.