Beste Simyo,
Sinds vandaag is mijn abonnement ingegaan. Ik heb gekozen voor Simyo Geregeld en Simyo Blackberry Vaak internet abonnement met de geldende kortingen.
Nu staat op Mijn Simyo geen Blackberry Vaak, maar alleen Vaak bij internet abonnement. Mijn vraag is dus of het Blackberry abonnement wel geactiveerd is aangezien ik momenteen geen Blackberry Internet Service logo op mijn Blackberry heb.
Groeten,
Hoever
Bladzijde 1 / 1
Beste Hoever,
Uit onze gegevens blijkt dat je geen BlackBerry internetbundel hebt aangevraagd maar een normale internetbundel Vaak. Hiermee kan je helaas geen gebruik maken van BlackBerry diensten. Je kan je internetbundel wijzigen via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad 'overzicht' kan je klikken op 'bundels aanpassen'. Hier heb je de mogelijkheid om je huidige internetbundel om te zetten naar Blackberry internetbundel.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je geen BlackBerry internetbundel hebt aangevraagd maar een normale internetbundel Vaak. Hiermee kan je helaas geen gebruik maken van BlackBerry diensten. Je kan je internetbundel wijzigen via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad 'overzicht' kan je klikken op 'bundels aanpassen'. Hier heb je de mogelijkheid om je huidige internetbundel om te zetten naar Blackberry internetbundel.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.