Beste support medewerker.
Is het mogelijk (ik heb de voorwaarden gelezen) om bij 'uitzondering' mijn bb bundel in de lopende aan te passen naar een databundel.
Mn telefoon is defect en mijn vervangende toestel is niet langer een bb. Ik verwacht dan ook dat ik geen e-mail kan ontvangen op mijn vervangende toestel.
Is hier iets aan te doen?Â
Bladzijde 1 / 1
Hoi Kevin.f,
Welkom op het forum!
Ik heb de gegevens van je aansluiting bekeken in het systeem. Ik zie dat je BlackBerry hebt gewijzigd naar een gewone internetbundel.
De gewone internetbundel zal ingaan op 1 januari.
Welkom op het forum!
Ik heb de gegevens van je aansluiting bekeken in het systeem. Ik zie dat je BlackBerry hebt gewijzigd naar een gewone internetbundel.
De gewone internetbundel zal ingaan op 1 januari.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.