Mijn bereik valt vaak weg, meestal om de aantal minuten. Er staat dan ipv 4g een E boven in mijn scherm (erg slechte variant van internet), waarmee ik eigenlijk vrijwel niks kan. Ik heb een iphone 11 die up to date is, maar wel al 2 jaar in gebruik. Als ik mijn telefoon opnieuw opstart werkt de 4g meestal wel weer, maar voor een beperkte tijd. Is er een oplossing waardoor mijn bereik niet steeds wegvalt?
KPN (daar maakt Simyo gebruik van) samen met iPhone 11 en 12. Ongeveer al 3 maand problemen mee zie:
Ze zijn bezig met een oplossing vanaf hier verder lezen: https://forum.simyo.nl/internet-en-4g-62/verzameltopic-4g-op-iphone-11-werkt-niet-wat-moet-ik-doen-47944?postid=229286#post229286
Enige tijdelijke oplossing voor nu maar die pas je al toe. Uit en aan of misschien als dat helpt vliegtuig stand aan en uit (iets sneller dan helemaal uit en aan).
Hoi
Bedankt voor je bericht.
Zoals
Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres? Ik help je dan graag even verder.
Groetjes,
Ashley
Fijn dat zij wel geholpen gaat worden.
Ik wacht pas 3 maanden en krijg telkens te horen dat ze mij gaan contacteren. Afgelopen 2 weken telkens te horen en bevestigd gekregen dat ze mij gaan benaderen voor de oplossing en vergoeding maar telkens komt SIMYO haar afspraken niet na.
excuses en geduld zijn al geruime tijd op.
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit een enorm frustrerende situatie is. Hiervoor ook mijn excuses.
Omdat er meerdere klanten zijn met dit probleem werkt ons team hard om alle gedupeerde klanten via e-mail te benaderen en informeren over de oplossing. Dit gaat via chronologische volgorde, ik hoop dus dat je zo snel mogelijk aan de beurt bent. Helaas kan ik dit proces niet versnellen.
Groetjes,
Ashley
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit een enorm frustrerende situatie is. Hiervoor ook mijn excuses.
Omdat er meerdere klanten zijn met dit probleem werkt ons team hard om alle gedupeerde klanten via e-mail te benaderen en informeren over de oplossing. Dit gaat via chronologische volgorde, ik hoop dus dat je zo snel mogelijk aan de beurt bent. Helaas kan ik dit proces niet versnellen.
Groetjes,
Ashley
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Groetjes,
Ashley
Maar waarom dan de toezeggingen doen via whatsapp en het telkens niet nakomen
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Ik snap dat het vervelend is om telkens iets anders te horen. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Het is lastig om een exacte indicatie te geven aangezien het oplossen in chronologische volgorde gaat. Het is voor nu echt even afwachten tot er contact wordt opgenomen.
Groetjes,
Ashley
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Ik snap dat het vervelend is om telkens iets anders te horen. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Het is lastig om een exacte indicatie te geven aangezien het oplossen in chronologische volgorde gaat. Het is voor nu echt even afwachten tot er contact wordt opgenomen.
Groetjes,
Ashley
Hoi Ashley,
Dit is wel heel triest. Jullie komen je afspraken maar niet na. Krijg nu weer een vaag antwoord en even afwachten duurt nu naar 2 toezeggingen over de oplossing ook al weer 2 weken en uit het niet concrete antwoord kan dat dan ook nog wel een tijd gaan duren. Ik heb begrip voor het feit dat er een probleem is maar over het informeren ( zoals aangegeven ruim 2 maanden geleden) van de klant gebeurt alleen reactief als ik iets vraag. Valse voorlichting is wel het allerergste vanuit Simyo.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.