Skip to main content

.

Mijn bereik valt vaak weg, meestal om de aantal minuten. Er staat dan ipv 4g een E boven in mijn scherm (erg slechte variant van internet), waarmee ik eigenlijk vrijwel niks kan. Ik heb een iphone 11 die up to date is, maar wel al 2 jaar in gebruik. Als ik mijn telefoon opnieuw opstart werkt de 4g meestal wel weer, maar voor een beperkte tijd. Is er een oplossing waardoor mijn bereik niet steeds wegvalt?

KPN (daar maakt Simyo gebruik van) samen met iPhone 11 en 12. Ongeveer al 3 maand problemen mee zie:

https://tweakers.net/nieuws/224094/kpn-klanten-met-iphone-11-of-12-melden-sinds-begin-juni-4g-of-5g-storing.html

 

Ze zijn bezig met een oplossing vanaf hier verder lezen: https://forum.simyo.nl/internet-en-4g-62/verzameltopic-4g-op-iphone-11-werkt-niet-wat-moet-ik-doen-47944?postid=229286#post229286

 

Enige tijdelijke oplossing voor nu maar die pas je al toe. Uit en aan of misschien als dat helpt vliegtuig stand aan en uit (iets sneller dan helemaal uit en aan).

​​


Hoi @Nienke03,

Bedankt voor je bericht. 

Zoals @RobbyTown aangaf heb je mogelijk te maken met het Iphone 11 netwerk probleem. Bedankt voor je hulp! 😊

Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres? Ik help je dan graag even verder. 

Groetjes,
Ashley


Fijn dat zij wel geholpen gaat worden.
 

Ik wacht pas 3 maanden en krijg telkens te horen dat ze mij gaan contacteren. Afgelopen 2 weken telkens te horen en bevestigd gekregen dat ze mij gaan benaderen voor de oplossing en vergoeding maar telkens komt SIMYO haar afspraken niet na.

excuses en geduld zijn al geruime tijd op.

 

 


Hoi @Awater,

Bedankt voor je reactie.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit een enorm frustrerende situatie is. Hiervoor ook mijn excuses.

Omdat er meerdere klanten zijn met dit probleem werkt ons team hard om alle gedupeerde klanten via e-mail te benaderen en informeren over de oplossing. Dit gaat via chronologische volgorde, ik hoop dus dat je zo snel mogelijk aan de beurt bent. Helaas kan ik dit proces niet versnellen. 

Groetjes,
Ashley


Hoi @Awater,

Bedankt voor je reactie.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit een enorm frustrerende situatie is. Hiervoor ook mijn excuses.

Omdat er meerdere klanten zijn met dit probleem werkt ons team hard om alle gedupeerde klanten via e-mail te benaderen en informeren over de oplossing. Dit gaat via chronologische volgorde, ik hoop dus dat je zo snel mogelijk aan de beurt bent. Helaas kan ik dit proces niet versnellen. 

Groetjes,
Ashley

Hoi @Awater,

Bedankt voor je reactie.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit een enorm frustrerende situatie is. Hiervoor ook mijn excuses.

Omdat er meerdere klanten zijn met dit probleem werkt ons team hard om alle gedupeerde klanten via e-mail te benaderen en informeren over de oplossing. Dit gaat via chronologische volgorde, ik hoop dus dat je zo snel mogelijk aan de beurt bent. Helaas kan ik dit proces niet versnellen. 

Groetjes,
Ashley

Maar waarom dan de toezeggingen doen via whatsapp en het telkens niet nakomen 😭😭😭


Hoi @Awater,

Bedankt voor je reactie.

Ik snap dat het vervelend is om telkens iets anders te horen. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Het is lastig om een exacte indicatie te geven aangezien het oplossen in chronologische volgorde gaat. Het is voor nu echt even afwachten tot er contact wordt opgenomen. 

Groetjes,
Ashley


Hoi @Awater,

Bedankt voor je reactie.

Ik snap dat het vervelend is om telkens iets anders te horen. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Het is lastig om een exacte indicatie te geven aangezien het oplossen in chronologische volgorde gaat. Het is voor nu echt even afwachten tot er contact wordt opgenomen. 

Groetjes,
Ashley


 

Hoi Ashley,

Dit is wel heel triest. Jullie komen je afspraken maar niet na. Krijg nu weer een vaag antwoord en even afwachten duurt nu naar 2 toezeggingen over de oplossing ook al weer 2 weken en uit het niet concrete antwoord kan dat dan ook nog wel een tijd gaan duren. Ik heb begrip voor het feit dat er een probleem is maar over het informeren ( zoals aangegeven ruim 2 maanden geleden) van de klant gebeurt alleen reactief als ik iets vraag. Valse voorlichting is wel het allerergste  vanuit Simyo.