Ik heb vandaag Simyo prepaid simkaart geactiveerd op mijn 2e telefoon (bedoel telefoon geformatteerd naar de fabrieksinstellingen) deze telefoon is puur alleen voor het gebruiken van DigiD app wanneer het nodig is verder word het niet ermee gebeld of internetten, dus heb alleen DigiD app geïnstalleerd via Wifi verbinding en ik had tegoed van €7,50. Telefoon is continue verbonden met thuis Wifi, in de avond uren rond 21:20 uur kreeg ik sms bericht van Simyo, inhoud van sms bericht volgt als “HOI, JE SIMYO BELTEGOED IS NU MINDER DAN €2,00 WAARDEER SNEL OP VIA MIJN SIMYO OF ONZXE APP. LET OP: ZONDER BELTEGOED KAN JE NIET INTERNETTEN. GROET SIMYO”.
Ik vraag me af Hoe kan dit!!! had ik maar T-Mobile gekocht ik dacht Simyo was goedkoper maar nee hoor als Simyo beltegoed zomaar plundert kom je nog duurder uit dan T-Mobile, net heb ik nogmaals simkaart opgewaardeerd met €10,00 beltegoed, bij volgende keer zonder pardon stap ik over naar ander provider.
Deze review/klacht gaat ook naar Trustpilot en naar anderen!!!