Vandaag check ik mijn bundel blijkt er opeens 33 euro in rekening worde gebracht voor nog geneens 1gb internet terwijl ik nog niet eens aan mijn limiet zit
Hebbe jullie hier een verklaring voor
Bladzijde 1 / 1
Ik heb net (gisteren) een rekening van 134.82 opgelopen IN EEN DAG!!!! (mijn zoon had mij telefoon 'even' geleend!) HELP!
Beste mokumhammer,
Uit onze gegevens blijkt dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. Het probleem is nu opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. Het probleem is nu opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Arie
Hoi stef,
Ook jij hebt inmiddels contact gehad met een medewerker van Simyo over je probleem. Dit is reeds hersteld. De internet kosten zullen niet in rekening worden gebracht op je factuur. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Ook jij hebt inmiddels contact gehad met een medewerker van Simyo over je probleem. Dit is reeds hersteld. De internet kosten zullen niet in rekening worden gebracht op je factuur. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.