Goedemorgen,
Ik kreeg gisteren om 17:26 een SMS’je met dat ik 80% van mijn databundel verbruikt heb, met een minuut later een SMS’je dat ik 100% verbruikt heb. Ik had meteen daarna mijn 4G uitgezet om verdere kosten te besparen. Vervolgens kreeg ik om 17:52 een SMS’je met dat mijn SIM-kaart is geblokkeerd door hoge kosten in korte tijd. Nu ben ik volgens jullie 180€ over mijn internetbundel heen gegaan. En volgens de SMS’jes zou ik 1,6 GB in één minuut hebben verbruikt, terwijl mijn normale gebruik per dag niet eens over de 1 GB heen gaat. Ik heb al vaker problemen ervaren met simyo, en daardoor heb ik alle automatische dingen op mijn telefoon uitstaan.
Ik heb hier met een apple-specialist naar gekeken, want ik heb een iPhone 12, en hun zeiden dat dit niet aan mijn telefoon ligt. Het is onmogelijk om met mijn normale gebruik in een keer meer dan 6 GB op één dag, en sterker nog in twee minuten, te verbruiken. Ik zie dat er hier bij jullie meerdere klachten over binnenkomen, en ik wil hier graag een verklaring voor.