Skip to main content

.

Hallo medewerkers van Simyo,



Ik heb een abonnement met daarin 1024 mb. Nu is er in 48 uur tijd 177mb weg en ik snap niet waaraan. Ik heb geen muziek gedownload (inporteer ik vanuit mijn pc) en ik heb ook geen youtube of programma terug gekeken op het internet, daar zie ik namelijk het nut niet van, als er mega grote schermen bestaan !!!. IK gebruik een MB Meter van de KPN en die geeft aan dat ik bijv. gisteren 8.5 mb heb verbruikt. Simyo geeft aan dat ik gisteren 78 mb heb verbruikt.....Waaraan dan ???? ik gebruik alleen whatsapp en afentoe een andere app, die ik allemaal via mijn pc download en rechtstreeks installeer op mijn tel.IK  Gebruik dus  geen facebook,twitter, email, youtube enz enz.



IK zou graag een antwoord ontvangen over de gemaakte kosten !!!!



M.V.G Bart
Beste Bart033,



Welkom op het forum!

De app die je gebruikt wordt niet door Simyo ondersteunt. Simyo heeft geen eigen app en ondersteunt geen andere app.

Het verbruik die de app je laat zien daar kan je geen rechten aan ontlenen. Voor de juiste informatie over je verbruik verwijs ik je naar je persoonlijke pagina.

Reageer