Skip to main content

.

Ik heb gister mijn bundel aangepast omdat ik mijn mb''s op had voor deze maand maar daarna deed mijn mobiel helemaal niks meer, alleen noodoproep mogelijk? Tel opnieuw opgestart, simkaart en opening schoon geblazen zonder resultaat?
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-heb-geen-netwerk-of-bereik-hebben-jullie-s-83?c=44



Loop dit eens door.

Heb ik je hiermee geholpen?
Hoi BD65,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vervelend dat je na het wijzigen van je bundel ineens niets meer kon doen met je simkaart! Dat is niet de bedoeling.



Ik heb je verbruik bekeken en zie aan het einde van de middag weer wat verbruik terugkomen. Heb je het probleem alsnog zelf kunnen oplossen of door de tip van Friesian? Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het ook graag van je. Ik zal dan een reset uitvoeren op de instellingen van je simkaart. Dit wil ik nu nog niet doen omdat ik wel wat verbruik zie op 27 april. Het zou zonde zijn om een reset uit te voeren als alles weer helemaal werkt.



Laat je het weten?



@Friesian, bedankt voor je tips!



Groetjes,

Angela

Reageer