Skip to main content

.

Hoi forum,

Al maanden heb ik geen fatsoenlijk internet. Vaker niet dan wel. Ook lastig ivm mobiel parkeren ed. Ik heb een SE (2020).

Nu begreep ik dat bij Simyo en KPN dit probleem bekend is en (snel?) zouden worden opgelost? Weet iemand hier mee van? Moet ik me melden om op de hoogte gesteld te worden?

Als dat niet snel is opgelost, ga ik weer terug naar een Vodafone-netwerk namelijk. 
 

Hoor het graag!

 

 

Hi @LMarino,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internet niet goed werkt!

Ik zie dat je ondertussen ook contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je op onze interne lijst bent gezet. Verder zie ik dat er nog geen reset is uitgevoerd. Dit zou je internetverbinding wel al kunnen helpen, dus zojuist heb ik dit uitgevoerd. Zou je je telefoon nog even uit kunnen schakelen voor 15 minuten zodra je dit leest? Mocht dit niet geholpen hebben, dan zou je ook nog kunnen proberen om je eSIM opnieuw te installeren via de Mijn Simyo app.

Ik hoor graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer