Hoi @Marie494949494949494994,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Het Iphone 11 netwerkprobleem is een bekend issue bij KPN en Simyo. Er wordt dan ook hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem.
Ik zie dat je al wel op de lijst bent gezet. Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit een enorm frustrerende situatie is. Hiervoor ook mijn excuses. Omdat er meerdere klanten zijn met dit probleem werkt ons team hard om alle gedupeerde klanten via e-mail te benaderen en informeren over de oplossing. Dit gaat via chronologische volgorde, ik hoop dus dat je zo snel mogelijk aan de beurt bent. Helaas kan ik dit proces niet versnellen.
Groetjes,
Ashley
Kan ik iets van een vergoeding krijgen voor de afgelopen 3 maanden?
Hoi @Marie494949494949494994,
Bedankt voor je reactie.
Zodra er is geconstateerd door onze netwerkspecialisten dat je problemen worden veroorzaakt door het Iphone 11 probleem zal er contact met je opgenomen worden omtrent de oplossing en vergoeding.
Het is dus even afwachten totdat je hier een telefoontje / mailtje over ontvangt.
Groetjes,
Ashley
Ik heb nog niks ontvangen.
Hebben jullie er al naar gekeken?
Hoi @Marie494949494949494994,
Bedankt voor je reactie.
Je staat op de lijst. Er zijn helaas meerdere gedupeerde klanten met het Iphone 11 probleem. Deze worden allemaal op chronologische volgorde benaderd. Het kan dus even duren voordat er contact wordt opgenomen.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Ashley
Hoi,
Inmiddels 20 dagen verder en ik heb nog geen bericht gekregen.
Hoe ver zijn jullie met de lijst?
Groet,
Marie
Hoi @Marie494949494949494994,
Bedankt voor je reactie.
Zodra er is geconstateerd door onze netwerkspecialisten dat je problemen worden veroorzaakt door het Iphone 11 probleem zal er contact met je opgenomen worden omtrent de oplossing en vergoeding.
Het is dus even afwachten totdat je hier een telefoontje / mailtje over ontvangt.
Groetjes,
Ashley
Bij mij was dit probleem ook geconstateerd. De ‘oplossing’ is dat je een mail krijgt dat je de telefoon moet opsturen, die ben je dus een tijd kwijt en dan krijg je hem teruggestuurd zonder dat ze er iets mee gedaan hebben.
Ze vinden het leuk bij Simyo om flauwe grapjes uit te halen blijkbaar.
Trap er niet in dus en laat je niet voor de gek houden.
Ik kan mij ook aansluiten bij het bovenstaande verhaal.
Na 3 maanden aan het lijntje gehouden te zijn en 3 toezeggingen dat mijn telefoon zou worden omgeruild voor een nieuwe mocht ik eindelijk mijn telefoon opsturen naar Reconext waar deze binnen 5-7 dagen zou worden omgeruild voor een nieuwe.
Inmiddels zijn we 1 maand verder en er is nog geen zicht op de omruiling. Afgelopen weken telkens weer zaken moeten aanleveren(reparatienummer, verzendbewijs en IMEI- nummer) om tijd te rekken.
Simyo doet NIETS en zegt wacht maar op een reactie van Reconext.
Dus je hebt nog een lange weg te gaan en het resultaat zal niet hetgeen zijn wat je graag zou wensen.