Vandaag is mijn 4G bundel verlopen, en ben ik terug gezet naar 3G. Maar nu werkt mijn mobiel internet helemaal niet meer. Ik heb mijn iphone 5s al opnieuw gestart, de mobielenetwerk setting opnieuw geladen. Maar dat mag allemaal niet helpen. Waarschijnlijk is er iets niet goed gegaan met het terugzetten of kan ik nog ergens andres naar kijken?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Rutger76,
Welkom op het forum :)
Wat vervelend dat je nu helemaal geen internet lijkt te hebben. Heb je de APN wel laten staan op KPN4G.nl? Die hoef je niet te wijzigen namelijk. Als je die APN al hebt staan en het werkt toch niet, dan hoor ik het graag. Dan ga ik het moeten laten bekijken door de IT afdeling.
Laat je het even weten?
Groetjes, Charlene
Welkom op het forum :)
Wat vervelend dat je nu helemaal geen internet lijkt te hebben. Heb je de APN wel laten staan op KPN4G.nl? Die hoef je niet te wijzigen namelijk. Als je die APN al hebt staan en het werkt toch niet, dan hoor ik het graag. Dan ga ik het moeten laten bekijken door de IT afdeling.
Laat je het even weten?
Groetjes, Charlene
Hoi Charlene,
Dankjewel!! :)
Ik heb niks met de APN setting gedaan eigenlijk. Ik dacht dat deze vanuit het netwerk werd gepusht?
Maar ik heb deze nu aangepast naar KPN4G.nl, en nu werkt me 3G weer!!
Hartelijk dank dus voor de gouden tip!!!
Groetjes, Rutger
Dankjewel!! :)
Ik heb niks met de APN setting gedaan eigenlijk. Ik dacht dat deze vanuit het netwerk werd gepusht?
Maar ik heb deze nu aangepast naar KPN4G.nl, en nu werkt me 3G weer!!
Hartelijk dank dus voor de gouden tip!!!
Groetjes, Rutger
Dankjewel!! :)
Ik heb niks met de APN setting gedaan eigenlijk. Ik dacht dat deze vanuit het netwerk werd gepusht?
Maar ik heb deze nu aangepast naar KPN4G.nl, en nu werkt me 3G weer!!
Hartelijk dank dus voor de gouden tip!!!
Groetjes, Rutger
Hoi Rutger,
Super fijn dat het weer werkt! De APN instellingen worden niet automatisch door ons veranderd, dus het is goed dat je even contact met ons hebt opgenomen :)
Voor andere vragen of opmerkingen weet je ons te vinden!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.