Beste..
Ik heb half december 2014 mn abonnement aangepast van 500mb naar 2000mb.
Althans,dat is nu de vraag.
1Â januari heb ik net als altijd 500mb gekregen.
Hoe kan dit?
Heb helaas geen screenprintje gemaakt.
Bladzijde 1 / 1
Hoi cmorijn, welkom op het forum van Simyo :)
Je vertelt dat je je internetbundel hebt verhoogd. Alleen zie je op Mijn Simyo deze wijziging niet terug. Ik heb voor je gekeken in je gegevens.
In je gegevens zie ik geen wijziging staan. Deze is helaas niet doorgekomen. Om deze reden heb je op dit moment nog de Internetbundel 500. Als je je bundels wijzigt op Mijn Simyo, dan zie je een pop-up verschijnen. In deze pop-up hoor je je wijziging te bevestigen. Zonder deze bevestiging komt je wijziging niet door.
Via welk apparaat heb je het geprobeerd? Is dat bijvoorbeeld via een computer, laptop, iPad?
Je kunt via Mijn Simyo alsnog je wijziging doorgeven. Wanneer je dit doet voor de 25ste, dan gaat deze in per 1 februari.
Laat je het weten of het lukt?
Je vertelt dat je je internetbundel hebt verhoogd. Alleen zie je op Mijn Simyo deze wijziging niet terug. Ik heb voor je gekeken in je gegevens.
In je gegevens zie ik geen wijziging staan. Deze is helaas niet doorgekomen. Om deze reden heb je op dit moment nog de Internetbundel 500. Als je je bundels wijzigt op Mijn Simyo, dan zie je een pop-up verschijnen. In deze pop-up hoor je je wijziging te bevestigen. Zonder deze bevestiging komt je wijziging niet door.
Via welk apparaat heb je het geprobeerd? Is dat bijvoorbeeld via een computer, laptop, iPad?
Je kunt via Mijn Simyo alsnog je wijziging doorgeven. Wanneer je dit doet voor de 25ste, dan gaat deze in per 1 februari.
Laat je het weten of het lukt?
Oke,dat zal dan wel.
Nog een maand zuinig doen dan maar..
Nog een maand zuinig doen dan maar..
Dank u voor uw reactie overigens.
Vr.groet
Vr.groet
Heb net weer geprobeerd abonnement aan te passen.
Ben er achter dat mt mn smartphone het inderdaad niet lukt.
Geeft inderdaad geen bevestiging.
Vanavond achter de laptop probeer ik het weer.
Ben er achter dat mt mn smartphone het inderdaad niet lukt.
Geeft inderdaad geen bevestiging.
Vanavond achter de laptop probeer ik het weer.
hoi cmorijn,
Fijn dat de uitleg duidelijk is.:) Ik zie echter aan je gegevens dat je bundels nog niet zijn aangepast voor februari.
Heb je het nog niet op een vaste PC of laptop geprobeerd of lukt het niet?
Fijn dat de uitleg duidelijk is.:) Ik zie echter aan je gegevens dat je bundels nog niet zijn aangepast voor februari.
Heb je het nog niet op een vaste PC of laptop geprobeerd of lukt het niet?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.