Hallo,
Ik heb een abonnement afgesloten met internet, maar het internet doet het niet. De rest doet het wel gewoon.
Ik heb een Samsung Galaxy S3.
Via andere topics heb ik geprobeerd om het probleem op te sporen, maar alle instellingen staan volgens mij gewoon goed, zowel op Mijn Simyo als op mijn mobiel zelf. Ik heb ook geprobeerd om via toegangspunten een nieuwe aan te maken, maar ook dit doet het niet.
Wat kan ik doen zodat mijn internet het doet?
M.v.g. Nanda
Bladzijde 1 / 1
Even voor de goede orde;
Internet op je mobiel bij Simyo staan aan?
Uiteraard staat je data verbinding ook aan als je probeert te internetten.
Volg even onderstaande stappen om voor de zekerheid nogmaals alles te controleren.
Internet op je mobiel bij Simyo staan aan?
Uiteraard staat je data verbinding ook aan als je probeert te internetten.
Volg even onderstaande stappen om voor de zekerheid nogmaals alles te controleren.
Kom je er met de onderstaande instellingen niet uit? Probeer het dan eens met onze Toestelhulp.
Je begint bij het startscherm.
Kies Apps;
Kies Instellingen;
Kies Meer instellingen;
Kies Mobiele netwerken;
Kies Mobiele gegevens en vink deze aan;
Kies Namen toegangspunten;
Kies de menu-toets en kies Nieuw toegangspunt;
Bij Naam, voer Mobiel Internet in;
Bij APN, voer portalmmm.nl in
Bij Proxy, voer niets in;
Bij Poort, voer niets in;
Bij Gebruikersnaam, voer niets in;
Bij Wachtwoord, voer niets in;
Scroll naar beneden;
Bij MCC, voer 204 in;
Bij MNC, voer 08 in;
Bij Verificatietype, kies PAP;
Bij Type toegangspunt, voer default in (Let op: in kleine letters);
Kies de Menu-toets;
Kies Opslaan;
Kies Mobiel Internet en vink deze aan;
Keer terug naar het Startscherm;
Zet de Samsung Galaxy S III uit en start deze opnieuw op om de instellingen te activeren. Hierna kun je internetten met je Samsung Galaxy S III.
Ik heb alles geprobeerd, ook nog eens bij Toestelhulp, maar het internet functioneert echt niet...
Misschien kan een moderator dan naar jouw aansluiting kijken en eventueel een reset op je simkaart doen.
Ja, dat zou fijn zijn, bedankt!
Hoi Nanda., welkom op het Simyo forum 🙂.
Wat vervelend dat je helemaal geen internet hebt op je telefoon. Over het algemeen zijn de tips die Raytje hierboven geeft voldoende om verbinding te krijgen met internet, maar vreemd genoeg zie ik dat er helemaal geen internetoptie aan staat op jouw aansluiting. Deze heb ik zojuist voor je aangezet. Hiervoor dien je voor 15 minuten je telefoon uit te zetten. Na het opstarten hoort je telefoon weer vanzelf verbinding te maken met 3G. Laat je weten of dit ook zo is?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor je uitgebreide hulp, Raytje 🙂!
Wat vervelend dat je helemaal geen internet hebt op je telefoon. Over het algemeen zijn de tips die Raytje hierboven geeft voldoende om verbinding te krijgen met internet, maar vreemd genoeg zie ik dat er helemaal geen internetoptie aan staat op jouw aansluiting. Deze heb ik zojuist voor je aangezet. Hiervoor dien je voor 15 minuten je telefoon uit te zetten. Na het opstarten hoort je telefoon weer vanzelf verbinding te maken met 3G. Laat je weten of dit ook zo is?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor je uitgebreide hulp, Raytje 🙂!
Hoi Tiury,
Mijn internet doet het nu gelukkig, heel erg bedankt!
Groetjes, Nanda
Mijn internet doet het nu gelukkig, heel erg bedankt!
Groetjes, Nanda
Top en graag gedaan 🙂
Hoi Nanda.,
Erg fijn om te horen dat je weer internetverbinding hebt 🙂 Ook namens Tiury graag gedaan.
Hopelijk zien we je weer terug op het forum 😳
Erg fijn om te horen dat je weer internetverbinding hebt 🙂 Ook namens Tiury graag gedaan.
Hopelijk zien we je weer terug op het forum 😳
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.