Hallo,
Is het mogelijk een historisch overzicht toegestuurd te krijgen van mijn verbruikte MB's data per maand? Dit is vooralsnog niet terug te vinden op de facturen. Daar staat enkel op hoe vaak per maand internet is geraadpleegd en onderaan de factuur staat altijd een hele lijst met aantal kb per internetraadpleegmoment. Met die detailgegevens moeten een totaal aantal MB's per maand weergeven vast geen probleem zijn om te achterhalen.
Â
Ik zou dit graag willen weten omdat ik nu twee maanden in het bezit ben van een iPhone 5 en sindsdien vrij makkelijk (soms al op de helft van de maand) over mijn datalimiet van 1 Gb heen ga. Ik heb al jaren alle iPhones gehad, ben al lang klant bij Simyo, heb mijn instellingen en internetverbruik niet veranderd en ik ben voor de iPhone 5 nooit over mijn datalimiet heen gegaan. Ik wil dus controleren of er misschien een bug zit in met de iPhone 5.Â
Alvast bedankt.
Mvg,
Jordy
Bladzijde 1 / 1
Het is eigenlijk wel vreemd dat in 'Mijn Simyo' bij sim-only het gedetalleerde verbruik van de afgelopen maand(en) online niet meer opvraagbaar is. Klopt dat? Bij prepaid is dat wel mogelijk.
Je zou dan inderdaad verwachten dat de detailgegevens op de factuur staan, dat lijkt me wel zo netjes.
Ik ga voor de zekerheid iedere maand als de nieuwe maandbundel ingaat, voor de 1ste dag mijn verbruik maar printen.
Je zou dan inderdaad verwachten dat de detailgegevens op de factuur staan, dat lijkt me wel zo netjes.
Ik ga voor de zekerheid iedere maand als de nieuwe maandbundel ingaat, voor de 1ste dag mijn verbruik maar printen.
Is het mogelijk een historisch overzicht toegestuurd te krijgen van mijn verbruikte MB's data per maand? Dit is vooralsnog niet terug te vinden op de facturen. Daar staat enkel op hoe vaak per maand internet is geraadpleegd en onderaan de factuur staat altijd een hele lijst met aantal kb per internetraadpleegmoment. Met die detailgegevens moeten een totaal aantal MB's per maand weergeven vast geen probleem zijn om te achterhalen.
Ik zou dit graag willen weten omdat ik nu twee maanden in het bezit ben van een iPhone 5 en sindsdien vrij makkelijk (soms al op de helft van de maand) over mijn datalimiet van 1 Gb heen ga. Ik heb al jaren alle iPhones gehad, ben al lang klant bij Simyo, heb mijn instellingen en internetverbruik niet veranderd en ik ben voor de iPhone 5 nooit over mijn datalimiet heen gegaan. Ik wil dus controleren of er misschien een bug zit in met de iPhone 5.
Alvast bedankt.
Mvg,
Jordy
Welkom op het forum JWCA,
Het totaal aantal mb's wordt inderdaad niet weergeven op je factuur. Als je mij een privé bericht stuurt met daarin de maanden waarvan je wilt weten hoeveel mb's je hebt verbruikt dan kan ik het aan je doorgeven.
Je zou dan inderdaad verwachten dat de detailgegevens op de factuur staan, dat lijkt me wel zo netjes.
Ik ga voor de zekerheid iedere maand als de nieuwe maandbundel ingaat, voor de 1ste dag mijn verbruik maar printen.
Hoi FreshM,
Ook je oude facturen kun je gewoon terug zien via je persoonlijke pagina. Ga hiervoor naar het tabblad facturen. Je kunt ze vervolgens allemaal inzien.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.