Ojee! Ik ben erg geschrokken van een hele hoge rekening vandaag! Schijnbaar heb ik vanochtend in een half uur tijd 100 euro aan MB's gebruikt! RaRa hoe kan dit?! Dat mijn bundel aan MB's op was, kan ik nog inkomen, maar als ik het overzicht van mijn vebruik erbij pak, dan kan het gewoon niet kloppen! Alsof ik 1 ding heb bekeken/gedaan op mijn mobiel en dat ie per ongeluk een aantal keren op mijn overzicht zijn terecht gekomen? Zie onderstaand overzicht:
"8:15:19 24-09-2015, Internet gebruik 58,59 MB € 8,79
8:08:54 24-09-2015, Internet gebruik 58,60 MB € 8,79
8:02:07 24-09-2015, Internet gebruik 58,60 MB € 8,79
7:56:02 24-09-2015, Internet gebruik 58,59 MB € 8,79
7:51:27 24-09-2015, Internet gebruik 58,60 MB € 8,79
7:44:20 24-09-2015, Internet gebruik 58,60 MB € 8,79
7:43:06 24-09-2015, Internet gebruik 58,60 MB € 8,79
7:38:29 24-09-2015, Internet gebruik 58,60 MB € 8,79
7:34:02 24-09-2015, Internet gebruik 58,59 MB € 8,79
7:32:38 24-09-2015, Internet gebruik 58,60 MB € 8,79
0:29:44 24-09-2015, Internet gebruik 58,59 MB € 8,79"
Mijn tel is nu gewoon geblokkeerd 😞 En dat terwijl ik jullie net wilde bellen over dit overzicht. Ik heb een mail gehad dat ik een aanbetaling moet doen van 100 euro om mijn telefoon weer te kunnen gebruiken! Op een bedrag van 118 euro is 100 euro wel erg groot om het een aanbetaling te noemen. Dat gaat mij helaas niet lukken in 1 keer. Kan dit bedrag iets lager zijn?
Ik heb het internet op mijn mobiel meteen uitgezet en 500 MB's bijgekocht en ik ben een beetje van slag! Graag hoor ik van jullie hoe het kan dat ik op zo een vreemd tijdstip ineens zo een verbruik in mijn overzicht heb staan?! En natuurlijk of het aanbetalingsbedrag iets lager mag zodat ik in elk geval weer kan bellen?
Ik hoop heel graag van jullie te horen :)
Groet,
Stela
Bladzijde 1 / 1
Ik ben zojuist al telefonisch geholpen door een van de medewerkers! Het is allemaal opgelost. 🙂 Heel fijn, helemaal gerust gesteld. Top service! 😃
Hoi Stela,
Welkom op het Simyo Forum.
Jeetje! Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van deze hoge factuur. Gelukkig ben je goed te woord gestaan via onze telefonische klantenservice 🙂 Ik ben heel blij dat je weer gerust gesteld bent en dat het probleem opgelost is voor je. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, laat het dan even weten.
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Jeetje! Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van deze hoge factuur. Gelukkig ben je goed te woord gestaan via onze telefonische klantenservice 🙂 Ik ben heel blij dat je weer gerust gesteld bent en dat het probleem opgelost is voor je. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, laat het dan even weten.
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.