Er is uitgebreid contact geweest met de klantenservice. Ben goed geholpen maar probleem is nog niet opgelost.De simkaart is nieuw (net ontvangen)maar ik kan de 4G pas gebruiken als ik eerst de 3G aanzet. Daarna moet ik handmatig omzetten naar 4G.
Ik heb eindeloos mijn telefoon aan en uitgezet Simkaart erin en eruit.
Alle instellingen gereset en alle vinkjes uitgezet en weer aan.(telefoon instellingen en die van mijn Simyo)
Ik heb het idee dat ik iets over het hoofd zie.
Het probleem lijkt ontstaan te zijn ontstaan na een bezoek aan Duitsland. Waar ik geprobeerd heb om internet aan de praat te krijgen. Maar ik weet niet zeker of het daar begon.(of het niet eerder gemerkt heb omdat ik bijna overal wifi heb.)
Ik wil mijn internetbundel uitbreiden (ga alles via 4G doen dus wil er wel van op aan kunnen) maar twijfel of ik niet beter een nieuw nummer kan nemen met een nieuwe start🤪
Als het wel aan mijn telefoon zelf ligt heeft dat ook geen zin
Wie helpt!?
Groeten Johanna