Skip to main content

4g werkt niet op iPhone 11

• June 26, 2025
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Sinds enkele dagen heb ik ineens geen mobiel data netwerk op mijn iPhone 11. In de forums zie ik veel het dezelfde probleem langskomen.

Echter, Simyo kun je hierover niet meer bellen 1200 (al onze medewerkers … bla bla), geen idee hoe je op een wachtlijst komt. Geen idee wanneer en hoe gecommuniceerd wordt dat het probleem voorbij is.

Mijn hoop is gevestigd op dit forum via een reactie (van een Simyo moderator oid). Voor mijn werk (digitale toets begeleiding) aan de Hogeschool van Amsterdam en Universiteit van Amsterdam leun ik nu heel veel op hotspots van collega’s of gast account op eduroam netwerk.

Ik belast hen met mijn probleem!

in ieder geval bedankt voor een reactie!

June 27, 2025

Hi ​@Johannes van Unen,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internet niet werkt op je iPhone 11!

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Fijn om te zien! Ik raad aan om het contact via één kanaal te bewaren om verwarring te voorkomen. Mijn collega's van de klantenservice helpen je graag verder. 🙂

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja 

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • June 26, 2025

Beste ​@Johannes van Unen Simyo is o.a. ook bereikbaar via WhatsApp, zie onderstaande link met de contactmogelijkheden:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • June 27, 2025

Hi ​@Johannes van Unen,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internet niet werkt op je iPhone 11!

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Fijn om te zien! Ik raad aan om het contact via één kanaal te bewaren om verwarring te voorkomen. Mijn collega's van de klantenservice helpen je graag verder. 🙂

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja