Ik heb een paar dagen voor het einde van vorige maand mijn abbonement aangepast van 3G/1000MB naar 4G/1500MB. na het aanpassen van mijn bundel werkt mijn 4G goed maar sinds een paar dagen heb ik aleen nog 3G. kan het zijn omdat ik vorige maand over mijn limiet van 1000MB heen ben gegaan dat jullie 4G hebben uitgeschakeld? ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
met vriendelijke groeten,
Alexander
Bladzijde 1 / 1
Hoi Alexandervh, welkom op het Simyo forum!
Om de 1 of andere (technisch vast heel logische) reden is bij jou 4G uit gegaan
Ik heb het zojuist weer aangezet bij je, dus als het goed is kun je weer scheuren met die MB's 😛
Om de 1 of andere (technisch vast heel logische) reden is bij jou 4G uit gegaan
Ik heb het zojuist weer aangezet bij je, dus als het goed is kun je weer scheuren met die MB's 😛
Hoi Alexandervh, welkom op het Simyo forum!
Om de 1 of andere (technisch vast heel logische) reden is bij jou 4G uit gegaan
Ik heb het zojuist weer aangezet bij je, dus als het goed is kun je weer scheuren met die MB's :p
Het werkt weer. heel erg gedankt. goede service.
Hoi Alexandervh,
Dank voor je terugkoppeling dat het weer werkt, fijn! 🙂 Graag gedaan namens Ernst!
Dank voor je terugkoppeling dat het weer werkt, fijn! 🙂 Graag gedaan namens Ernst!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.