Als ik geen WiFi bereik heb, is mijn internet verbinding middels 4 g slecht op mijn nieuwe Apple 8
Bladzijde 1 / 1
Hoi Henri,
Super jammer dat je 4G internet minder goed werkt! Je wilt natuurlijk niet altijd afhankelijk zijn van WiFi.
Had je dit ook op je vorige telefoon, of merk je het pas sinds je de iPhone 8 gebruikt? Dan weten we een beetje waar het aan kan liggen.
Groetjes, Sarah
Super jammer dat je 4G internet minder goed werkt! Je wilt natuurlijk niet altijd afhankelijk zijn van WiFi.
Had je dit ook op je vorige telefoon, of merk je het pas sinds je de iPhone 8 gebruikt? Dan weten we een beetje waar het aan kan liggen.
Groetjes, Sarah
mijn SE heb ik handmatig ingesteld middels een antwoord gevonden via Google. Maar die antwoorden vind ik nu niet meer voor mijn 8
Kom je hiermee verder?
Hi Henri,
Als je de problemen niet had met je oude telefoon, dan heeft het met je nieuwe toestel te maken. Zou je de instellingen die Friesian heeft gepost kunnen nalopen? Werkt internet dan wel weer naar behoren? Ik hoor het graag!
Friesian, bedankt voor je tip :)
Groetjes,
Niels
Als je de problemen niet had met je oude telefoon, dan heeft het met je nieuwe toestel te maken. Zou je de instellingen die Friesian heeft gepost kunnen nalopen? Werkt internet dan wel weer naar behoren? Ik hoor het graag!
Friesian, bedankt voor je tip :)
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.