Sinds een week of 6 a 7 valt regelmatig mijn 4G weg, krijg dan vaak een E van edge maar soms ook gewoon helemaal niks. Ik heb al van alles geprobeerd, netwerkinstellingen gereset, telefoon een poosje uit, vliegtuigmodus en daarna weer terug zetten, E-sim gedownload. Iemand een idee wat er aan de hand is. Telefoon is een Samsung A54
Niemand een idee?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt. Kun je meer toelichten over de situatie? Heb je dit probleem bijvoorbeeld overal of op specifieke locaties? Gaat het echt alleen om je 4G wat wegvalt of heb je helemaal geen netwerk?
Met deze informatie kan ik opzoek naar een oplossing!
Groetjes,
Seren
Hallo Seren,
Ik heb app contact gehad met Simyo die hebben het e.e.a. gereset. Het is even afwachten of dat het opgelost heeft. Ik laat het je hier in dit topic wel even weten. Groeten.
Hallo Seren,
Ik heb app contact gehad met Simyo die hebben het e.e.a. gereset. Het is even afwachten of dat het opgelost heeft. Ik laat het je hier in dit topic wel even weten. Groeten.
Dat is helemaal goed!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.