Skip to main content

.

Sinds ongeveer mei 2024 heb ik met mijn iPhone SE dezelfde problemen met het 4G netwerk die ook spelen bij de IPhone 11. Op 11 juni 24 contact hierover opgenomen met de klantenservice van Simyo. Helaas heeft het bijna twee maanden geduurd voordat de klantenservice deze link heeft ingezien. Inmiddels een nieuwe simkaart gekregen echter zonder resultaat. Ook mijn nummer is nu genoteerd in afwachting van de ontwikkelingen en eventuele compensaties.

Hoi @PieterJ53,

Bedankt voor je bericht.

Jammer om te horen dat je netwerkproblemen ervaart. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Goed om te zien dat je bent toegevoegd aan de lijst. Mocht het daadwerkelijk met hetzelfde probleem te maken hebben wordt er spoedig contact met je opgenomen omtrent de oplossing. 

Groetjes,
Ashley

@Ashley Zou ik ook op de lijst mogen worden geplaatst? Ik heb ook een iPhone SE 2020 en problemen sinds juni (ik zat in mei in het verre buitenland).

Hoi @JoyaJo,

Ik heb je zojuist op de interne lijst genoteerd.  Alle updates omtrent iPhone 11 zullen in dit verzameltopic gedeeld worden: 4G op iPhone 11 werkt niet, wat moet ik doen?  Vragen en opmerkingen kunnen ook in dit topic geplaatst worden. 

Hierbij zal ik deze topic sluiten.

Groetjes,
Seren