Bundel aangepast naar 4G; instellingen aangestapt overeenkomstig de aanwijzingen, herstart. Display blijft 3G aangeven. Wat te doen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi qburg,
Welkom op het Forum!
Oei! Balen dat je nog geen gebruik kunt maken van 4G . Maak je geen zorgen, ik help je ermee!
Kun je controleren of je 4G al aan hebt staan op je telefoon? Dit kunt je vaak wijzigen via Instellingen > Mobiele netwerk > Netwerkmodus > 4G/LTE selecteren. Kun je hierna ook controleren of de APN in je internetinstellingen portalmmm.nl is? Schakel hierna je telefoon nogmaals uit en aan, zodat je telefoon zich met de juiste instellingen herstart.
Kun je mij laten weten of je 4G nu wel werkt?
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Oei! Balen dat je nog geen gebruik kunt maken van 4G . Maak je geen zorgen, ik help je ermee!
Kun je controleren of je 4G al aan hebt staan op je telefoon? Dit kunt je vaak wijzigen via Instellingen > Mobiele netwerk > Netwerkmodus > 4G/LTE selecteren. Kun je hierna ook controleren of de APN in je internetinstellingen portalmmm.nl is? Schakel hierna je telefoon nogmaals uit en aan, zodat je telefoon zich met de juiste instellingen herstart.
Kun je mij laten weten of je 4G nu wel werkt?
Groetjes,
Asma
Dank, 4G werkt nu.
in aanvulling op jullie instellings-suggesties op de site mbt iOS en 4G:
neem de volgende stappen:
1. instellingen
2. mobiel netwerk
3. opties mobiele data
4. gesprekken en date: kies 4G
in aanvulling op jullie instellings-suggesties op de site mbt iOS en 4G:
neem de volgende stappen:
1. instellingen
2. mobiel netwerk
3. opties mobiele data
4. gesprekken en date: kies 4G
Hoi qburg,
Wat fijn dat je 4G werkt! 😃 En bedankt voor je aanvulling, dit waren inderdaad alleen de suggesties voor Android telefoons. Heel fijn dat je met ons meedenkt :)
Groetjes,
Samantha
Wat fijn dat je 4G werkt! 😃 En bedankt voor je aanvulling, dit waren inderdaad alleen de suggesties voor Android telefoons. Heel fijn dat je met ons meedenkt :)
Groetjes,
Samantha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.