Skip to main content

.

Sinds enkele weken wordt mijn 4G verbinding meerdere keren per dag verbroken.

Op mijn apparaat (Oneplus Nord 2 5G, Android 13) staat bovenin de balk gewoon dat ik 4G verbinding heb, echter apps en webbrowsers geven aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden.

Mobiele data even uit- en weer inschakelen helpt tijdelijk, maar een paar uur later gebeurt dit opnieuw.

Hi @Chili,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je internetverbinding niet goed werkt!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op je internetoptie. Zou je je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Ik hoor dan graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd.

Groetjes,
Roeqajja

Hoi Roeqajja,

Vooralsnog lijkt de reset geholpen te hebben, het is sindsdien niet meer voorgekomen. Ik houd nog even de vinger aan de pols, mocht het opnieuw gebeuren dan mels ik me weer.

Dankjewel voor je hulp!

Hi @Chili,

Bedankt voor je reactie.

Goed om te horen dat de reset heeft geholpen! Mocht je toch nog problemen ervaren dan horen wij dit inderdaad graag van je. 

Graag gedaan!

Groetjes,
Roeqajja

Helaas is het probleem niet verholpen door de reset, het lijkt wel iets minder te zijn geworden, nu ongeveer eens in de 2 dagen, maar 4G internet blijft nog steeds uitvallen..

Hi @Chili,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat het probleem nog niet helemaal verholpen is.

Merk je dat je dit probleem alleen op bepaalde locaties hebt? Of maakt de locatie hierbij niet uit?

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Roeqajja

De locatie maakt niet uit, ik heb dit op verschillende plekken in NL en laatst ook in België en Luxemburg meegemaakt.

Hi @Chili,

Bedankt voor je reactie.

Duidelijk! Ik wil je graag een nieuwe simkaart versturen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan regel ik dit graag voor je.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer