Na jaren van ellende met geen of nauwelijks 4g bereik aan de kust in België was ik positief verrast dat dit eindelijk in juni opgelost bleek en een super ontvangst heb gehad gedurende de zomermaanden. Heb gelijk abonnement opgewaardeerd tot 30Gb. Inmiddels zit hier bijna niemand meer aan de kust dus drukte op 4 g netwerk is er niet maar er is niet tot nauwelijks ontvangst - haal nog niet de 1 Mb/s waar is in de zomer wel de 50 Mb/s kon halen met strand vol mensen. Tja nu ga ik bijna denken dat ze een mast uitzetten. Wat moet ik hiermee en bij wie kan ik klagen- die 30Gb is onmogelijk te gebruiken en een filmpje kijken is onmogelijk.
Probeer eens handmatig een andere provider in Belgie te kiezen die 4G aanbiedt. Ik neem aan dat er meerdere netwerken zijn waar je uit kunt kiezen.
alles geprobeerd maar werkt niet. Vodafone is goed maar geen contract...
Hoi Josephine,
Wat gek dat je in de zomer zo'n goed bereik had en nu opeens niet meer!
Het zou natuurlijk ook gewoon een storing aan de zendmast kunnen zijn, om maar wat te noemen. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze de mast na de zomer weer hebben weggehaald om hem volgend jaar juni weer neer te zetten.
Vind je het goed als ik na het weekend even contact opneem met onze netwerkspecialisten om na te vragen of zij iets kunnen zien?
Groetjes,
Bas
kan het dat men masten uitschakelt (of in hoogseizoen tijdelijk bijplaatst?)
met handmatig operator selecteren heb ik , Staysafe Orange , Base, Proximus als keus
Proximus kan ik niet selecteren (deze werkt perfect op andere telefoon met Vodafone waar ik nu hotspot van gebruik) Base werkt niet en wat overblijft is Staysafe Orange.
Zit in appartementgebouw waar ik 4 g aan éé'n zijde 1 streepje heb maar verder is er niets. Locatie zeedijk 24 de Haan (Belgie) , dus zou fijn zijn als je netwerk specialisten dit laat bekijken. Hoor graag wat ze meten?
zou fijn zijn als je netwerk specialisten dit laat bekijken. Hoor graag wat ze meten?
In België zullen Simyo en KPN niet gaan meten. Dat is niet meer het netwerk van Simyo of KPN, dus daar kan Simyo simpelweg niets aan doen.
Hoi Josephine,
Ik heb voor de zekerheid contact opgenomen met de netwerkspecialisten en zoals Groentjuh al aangaf kunnen zij helaas niet zien hoe de masten ervoor staan in Belgie. Ik ben bang dat we je hier niet verder mee kunnen helpen.
Groetjes,
Daisy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.