Skip to main content

.

Beantwoord

4G

  • 1 oktober 2024
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Goedemorgen,

Sinds ik mijn internetbundel heb aangepast heb ik meerdere keren per dag geen internetverbinding. Er staat wel bovenin mijn scherm dat de 4G het doet, maar dit is echter niet zo. Wat kan ik hier aan doen?

 

Met vriendelijke groet,

Indy Ekkel 

Beste antwoord door Roeqajja

Hi @Indyekkel,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internet niet goed werkt.

Ik zie op je aansluiting dat je een verouderde simkaart hebt. Dit is hoogstwaarschijnlijk de reden dat je internet niet goed werkt. Ik stuur je graag kosteloos een nieuwe simkaart op, deze ligt binnen 2-3 werkdagen in je brievenbus. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Dan regel ik dit voor je!

Bedankt voor je hulp! @JanD 

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie

2 reacties

JanD
  • Consultant
  • 765 reacties
  • 1 oktober 2024

Hallo @Indyekkel geef binnen je mobiel de netwerkinstellingen eens een reset en herstart je mobiel,

Wifi, Bluetooth en Mobiel wordt dan teruggezet naar waarden af fabriek en dan gaat het misschien beter.

Succes.

 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2549 reacties
  • antwoord
  • 1 oktober 2024

Hi @Indyekkel,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internet niet goed werkt.

Ik zie op je aansluiting dat je een verouderde simkaart hebt. Dit is hoogstwaarschijnlijk de reden dat je internet niet goed werkt. Ik stuur je graag kosteloos een nieuwe simkaart op, deze ligt binnen 2-3 werkdagen in je brievenbus. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Dan regel ik dit voor je!

Bedankt voor je hulp! @JanD 

Groetjes,
Roeqajja


Reageer