Sinds gisteren werkt de 3G op mijn iPhone 5 niet meer. Bij instellingen is de 4G schakelaar spontaan (?) vervangen door de oude 3G schakelaar maar er wordt geen verbinding met servers gemaakt. Bij instellingen > mobiel netwerk > mobiel datanetwerk staat bij APN: iphonekpn.nl. WiFi werkt wel. Graag nadere info.
Mvg
Bladzijde 1 / 1
Hoi aacmbovy,
Welkom op het forum! :)
Ik heb je aansluiting bekeken en zie dat je 4G hebt aangezet, maar daarna weer uit. Waarschijnlijk heb je dat gedaan omdat je iPhone 5 helaas niet geschikt is voor ons 4G netwerk 😞 Om gebruik te maken van 4G dien je je APN instelling te veranderen in je telefoon. Ook als je daarna 4G weer uit zet, moeten die APN instellingen zo blijven staan. Als je je APN instelling wijzigt naar 'KPN4G.nl' zou je weer gebruik moeten kunnen maken van internet (3G) :)
Zou je willen laten weten of dat is gelukt?
De gemaakte abonnementskosten voor de 4G bundel van 1,67 zullen we voor je crediteren, omdat je nooit gebruik hebt kunnen maken van 4G.
Welkom op het forum! :)
Ik heb je aansluiting bekeken en zie dat je 4G hebt aangezet, maar daarna weer uit. Waarschijnlijk heb je dat gedaan omdat je iPhone 5 helaas niet geschikt is voor ons 4G netwerk 😞 Om gebruik te maken van 4G dien je je APN instelling te veranderen in je telefoon. Ook als je daarna 4G weer uit zet, moeten die APN instellingen zo blijven staan. Als je je APN instelling wijzigt naar 'KPN4G.nl' zou je weer gebruik moeten kunnen maken van internet (3G) :)
Zou je willen laten weten of dat is gelukt?
De gemaakte abonnementskosten voor de 4G bundel van 1,67 zullen we voor je crediteren, omdat je nooit gebruik hebt kunnen maken van 4G.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.