Sinds een week of twee doet mijn 3G het niet goed meer. Ik zie soms boven in bij de streepjes van ontvangst helemaal niets meer staan, soms een E, veelal een H (dan doet ie het goed) en vaak 3G ( ja, logisch), maat dan doet ie het niet goed of traag. Hoe kan dit??? Baal er goed van, vooral als ik probeer een parkeeractie probeer te beëindigen en dat gewoon niet lukt zonder de telefoon aan en uit te zetten......
Vriendelijke groet,
Wilma
Bladzijde 1 / 1
Hoi WilleminaSJ,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat vervelend om te zien dat jij last hebt van een slechte verbinding. Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten hoe je dit kunt oplossen.
Op dit moment krijgen we meerdere meldingen hierover. Dit heeft ons natuurlijk doen besluiten om op onderzoek uit te gaan. Zoals je weet maken wij gebruik van het netwerk van KPN. Er is door KPN een onderzoek ingesteld en we hopen hier zo snel mogelijk iets van te horen.
Kun je mij laten weten welk type telefoon je hebt? Dan kan ik nog het een en ander nakijken voor je.
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Wat vervelend om te zien dat jij last hebt van een slechte verbinding. Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten hoe je dit kunt oplossen.
Op dit moment krijgen we meerdere meldingen hierover. Dit heeft ons natuurlijk doen besluiten om op onderzoek uit te gaan. Zoals je weet maken wij gebruik van het netwerk van KPN. Er is door KPN een onderzoek ingesteld en we hopen hier zo snel mogelijk iets van te horen.
Kun je mij laten weten welk type telefoon je hebt? Dan kan ik nog het een en ander nakijken voor je.
Groetjes,
Angela
Hallo Angela, "blij" om te horen dat ik niet de enige ben. Ik heb een Acer Z630 telefoon. Ik wacht weer af. Thx en groet, WilleminaSJ
Hoi WilleminaSJ,
Bedankt voor je snelle reactie! Door alle meldingen die we hebben binnengekregen, heeft de netwerkspecialist van KPN een onderzoek kunnen uitvoeren. Gisteren aan het eind van de middag is de oplossing aan het licht gekomen en hebben zij dit doorgevoerd op het netwerk. Ik wil je vragen om je telefoon uit te zetten en na 10 minuten weer opnieuw op te starten.
Laat je weten of het gelukt is?
Groetjes,
Angela
Bedankt voor je snelle reactie! Door alle meldingen die we hebben binnengekregen, heeft de netwerkspecialist van KPN een onderzoek kunnen uitvoeren. Gisteren aan het eind van de middag is de oplossing aan het licht gekomen en hebben zij dit doorgevoerd op het netwerk. Ik wil je vragen om je telefoon uit te zetten en na 10 minuten weer opnieuw op te starten.
Laat je weten of het gelukt is?
Groetjes,
Angela
Hallo Angela,
Telefoon uitgezet en na half uurtje weer aan. Kan nog niet beoordelen of e.e.a. weer naar behoren werkt, maar ga daar maar wel van uit. Als je niets meer van me hoort, is alles goed nu.
Dank voor de genomen aktie en
Vriendelijke groet,
WilleminaSJ
Telefoon uitgezet en na half uurtje weer aan. Kan nog niet beoordelen of e.e.a. weer naar behoren werkt, maar ga daar maar wel van uit. Als je niets meer van me hoort, is alles goed nu.
Dank voor de genomen aktie en
Vriendelijke groet,
WilleminaSJ
Hoi WilleminaSJ,
Natuurlijk hoop ik dat alles weer werkt zoals dit hoort te werken. Mochten de problemen zich om welke reden dan ook weer laten zien, geef ons dan een seintje. We staan uiteraard voor je klaar om opnieuw te helpen.
Groetjes,
Angela
Natuurlijk hoop ik dat alles weer werkt zoals dit hoort te werken. Mochten de problemen zich om welke reden dan ook weer laten zien, geef ons dan een seintje. We staan uiteraard voor je klaar om opnieuw te helpen.
Groetjes,
Angela
Hoi Angela,
Het is weer zover:
mijn 3G werkt niet goed meer.
Kromme tenen........
Het is weer zover:
mijn 3G werkt niet goed meer.
Kromme tenen........
Hoi WilleminaSJ,
Wat vervelend dat je internet niet werkt! Ik zie dat je een nieuw topic aan hebt gemaakt om dezelfde vraag te stellen. Ik heb reeds in dat topic gereageerd om je probleem op te lossen. Zullen we daar verder?
Let je er in de toekomst op dat het niet nodig is om dezelfde vraag om twee plekken te stellen? Dat lijkt misschien intuïtief efficiënt, maar helaas werkt dat juist averechts ;)
Groetjes,
Jihane
Wat vervelend dat je internet niet werkt! Ik zie dat je een nieuw topic aan hebt gemaakt om dezelfde vraag te stellen. Ik heb reeds in dat topic gereageerd om je probleem op te lossen. Zullen we daar verder?
Let je er in de toekomst op dat het niet nodig is om dezelfde vraag om twee plekken te stellen? Dat lijkt misschien intuïtief efficiënt, maar helaas werkt dat juist averechts ;)
Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane, oké. En bedankt voor de genomen aktie. Het lijkt er op dat mijn 3G nu veel beter (lees: sneller) werkt.
Mijn dank hiervoor.
Vriendelijke groet,
Wilma
Mijn dank hiervoor.
Vriendelijke groet,
Wilma
Hoi Wilma,
Mooi dat je 3G nu veel beter werkt. Graag gedaan namens Jihane.
Groetjes,
Caspar
Mooi dat je 3G nu veel beter werkt. Graag gedaan namens Jihane.
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.