Hallo, mijn 3G netwerk werkt sinds kort niet meer. Als ik dataverbruik aanzet heb ik geen verbinding. In mijn instellingen op mijn.simyo.nl is ook niets mis. Ik zou gewoon internet moeten hebben, en zo krijg ik mijn mb's ook niet op. Weet iemand hoe dit zit?
Bladzijde 1 / 1
Hoi pepijnjanson, welkom op het Simyo forum :)
In je gegevens zie ik inderdaad geen dataverbruik meer sinds 18 januari. Ik vraag me nu wel af of je dit op één locatie hebt, of maakt het niet uit waar je bent? In jouw woonplaats zijn in ieder geval geen werkzaamheden
En doet heel internet het niet, of heb je 2G nog niet kunnen uitproberen?
Ik wil je in ieder geval vragen om je telefoon eens opnieuw op te starten. Dat wil nog wel eens helpen.
Hou je ons op de hoogte?
In je gegevens zie ik inderdaad geen dataverbruik meer sinds 18 januari. Ik vraag me nu wel af of je dit op één locatie hebt, of maakt het niet uit waar je bent? In jouw woonplaats zijn in ieder geval geen werkzaamheden
En doet heel internet het niet, of heb je 2G nog niet kunnen uitproberen?
Ik wil je in ieder geval vragen om je telefoon eens opnieuw op te starten. Dat wil nog wel eens helpen.
Hou je ons op de hoogte?
Hoi,
Na het uitzetten en weer opstarten van mijn telefoon werkt alles weer perfect.
Hartstikke bedankt!
Na het uitzetten en weer opstarten van mijn telefoon werkt alles weer perfect.
Hartstikke bedankt!
Hoi pepijnjanson,
Dankjewel voor de terugkoppeling, graag gedaan namens Ernst! 🙂
Dankjewel voor de terugkoppeling, graag gedaan namens Ernst! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.