Ik heb een simyo postpaid abbo (oud LowCall).
Afgelopen week een tussentijdse betaling gedaan om dat de door mij ingestelde limiet overschreden was.
Sindsdien werkt na de tussentijdse betaling wel het gewone bellen maar niet meer 3G internet.
Graag hoe op te lossen. Denk dat er een koppelingetje bij jullie omgezet moet worden.
Mvg., Pieter Berghuis
Bladzijde 1 / 1
Hoi P.Berghuis,
Jammer om te horen dat internet na deblokkade niet meer werkt.
Ik zie dat je simkaart op 22 december is gedeblokkeerd na de betaling. Alles hoort weer te werken, alle instellingen staan goed ingesteld. Voor de zekerheid heb ik de optie mobiel internet voor je gereset.
Zou je je toestel even uit en aan willen zitten om te kijken of internet weer werkt?
Jammer om te horen dat internet na deblokkade niet meer werkt.
Ik zie dat je simkaart op 22 december is gedeblokkeerd na de betaling. Alles hoort weer te werken, alle instellingen staan goed ingesteld. Voor de zekerheid heb ik de optie mobiel internet voor je gereset.
Zou je je toestel even uit en aan willen zitten om te kijken of internet weer werkt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.