Hallo,
Ik was altijd heeeeeel blij met Simyo prepaid. Tot vandaag...!
Ik gebruik geen data op mijn smartfoon, wel soms SMS. Laatste 9 manden mij Simyo alleen 42 euros aan telefoon kosten. Dinsdag, probeerd ik een 'dag bundel' internet voor Ă©Ă©n euro / 24uur. Heb ik toch niet gebruikt, bericht van Simyo ontvangen dat dag bundel afgelopen was, het uitgezet, maar vandaag krijg ik een bericht dat mijn saldo automatish opgewaareerd met 10 euro (zoals afgesproken bij laag saldo). Raar, dacht ik, want ik had toch 6 euro saldo net gezien en niemand gesproken.... Toen keek ik op MijnSimyo, en daar staat dat ik 102 Euro negatief saldo heb!!! Â
Ik weet niet waar / met wie ik terecht moet zijn. Klantenservice hulp a.u.b.!
alvast bedankt!
s.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Dumascon,
Welkom op het forum!
Ik heb je een privé bericht gestuurd met meer informatie.
Welkom op het forum!
Ik heb je een privé bericht gestuurd met meer informatie.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.