.

Beantwoord

Wanneer komt er een update over 5G?

  • 10 January 2023
  • 7 reacties
  • 2290 Bekeken

Badge +2

Hey Simyo,

 

Is er toevallig al een update over wanneer jullie 5g gaan aanbieden? Het is namelijk erg stil rondom dit onderwerp. 
 

groetjes,

Bas

icon

Beste antwoord door Amy 10 January 2023, 14:53

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Bas Screever,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Helaas hebben wij hier nog geen inzicht in per wanneer wij dit zullen krijgen. Mocht het zover zijn dan zal hier online een bericht over worden geplaatst. Het spijt me dat we op dit moment niet meer informatie voor je hebben.

Groetjes,
Amy

Hoi @Bas Screever,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Helaas hebben wij hier nog geen inzicht in per wanneer wij dit zullen krijgen. Mocht het zover zijn dan zal hier online een bericht over worden geplaatst. Het spijt me dat we op dit moment niet meer informatie voor je hebben.

Groetjes,
Amy

Simyo is erg goed in van alles en ik ben er erg blij mee.

Maar qua 5G lopen jullie toch wel al 2 jaar achter.

 

KPN beheert het netwerk, dus waar 5G is voor KPN is 5G voor simyo mogelijk.

In dat opzicht lijk het me hooguit een kwestie van de software bijwerken die het toelaat.

Dat zou ook binnen no time geregelt moeten zijn, zeker niet iets wat 2 jaar duurt.

 

Dus het enige wat ik kan bedenken is dat jullie geen overeenkomst kunnen bereiken met KPN over de kosten van het 5G netwerk.

 

Ookal is dat niet het probleem, na 2 jaar mag er wel wat transparantie komen over wat er gaande is.

 

 

Zie hier boven mijn speedtest met 4G en 5G. Zelfde locatie, provider KPN. 4G vele malen sneller. 😁🤭

5G in Nederland is in mijn ogen niet wat het zou moeten zijn en vreet batterij. 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @KrisM,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je dit graag anders had gezien! Het spijt me dat ik niet meer informatie voor je hebt omtrent het onderwerp 5G. Wel zullen we dit zeker blijven aankaarten bij de desbetreffende afdelingen. 

Bedankt voor je bericht @Ray! Fijn dat 4G zo goed bij jou werkt 😊.

Groetjes,
Amy

Hier ben ik ook wel heel erg benieuwd naar, misschien een status update / ETA of wat dan ook?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Pikapower,

Bedankt voor je bericht. Helaas hebben we hier nog geen verdere update over. Als dit bekend wordt zullen we dit uiteraard delen 😊.

Groetjes,
Amy

goh.. 

Reageer