.

Beantwoord

Waarom wordt er data verbruikt terwijl ik slaap?


goedendag
Vandaag keek ik naar de tijden waarop ik het meeste data heb gebruikt in mijn Nederland vakantie. Tot mijn schrik zie ik best veel data gebruik midden in de nacht.. terwijl ik dan slaap. Ik heb geen andere personen die gebruik kunnen maken van mijn bundel. Het gaat toch vaak om minstens 20 MB. Hoe kan dit? Hierdoor ben ik veel sneller door mijn bundel heen dan verwacht.
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet Heidi
icon

Beste antwoord door Caspar 1 August 2017, 13:00

Bekijk originele reactie

33 reacties

En op die tijden heb je geen Wi-Fi ontvangst?
Reputatie 7
Badge +7
Zomaar eem domme suggestie. Heb je soms een wifi access point wat in de nacht in een soort van spaarstand komt?
Inderdaad heb ik dan geen WiFi.

Nee geen access point (Ziggo)
Heb je dataeye of opera max geïnstalleerd? (en ingesteld?)
Ja die heb ik.

Ben nu paar dagen off Line. Ga een monitoren als ik terug ben. Dank so far!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Heidi Heidi,

Oh, goed dat jij je verbruik zal monitoren!

Houd je ons op de hoogte wat hiervan de uitkomst is?

Groetjes,
Asma

Goeiedag

Ik had snachts per abuis de wifi uit en t open internet aan staan. En ik sliep .

Toen ik wakker werd kon ik niet meer bellen.

ik was ook door mn Mb s heen . Ik had ervoor nog maar 20 van de 1000 verbruikt. Alles was in n paar uur op . Dat kostte me dus vele 10talle euroos extra omdat ik dus ook al ver over de bundel heen was...

Automatische updates in de nacht....

Dit overkomt me hierna nooit meer. 

Maar misschien kunnen ze nog iets extra doen. Ze waren wel al zo aardig om al iets met me te regelen.!

 

Groet van de Hermelijn uit Zeist.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Jonj,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat dit niet opzettelijk is gegaan en dat je schrikt van zo'n hoge rekening.

Ik wil graag voor je kijken of ik iets voor je kan betekenen. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dan help ik je daar verder. 

Groetjes,

Seren 

Reageer